Z internetów

0
0
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdaniem autora, jest to tylko zjawisko huczącej paniki wśród marketerów, podczas gdy twarde dane wskazują, że SEO nadal pozostaje jedną z najbardziej efektywnych strategii dotarcia do dużych odbiorców. Pomimo rosnącej obecności AI w wynikach wyszukiwania, autor podkreśla, że SEO wciąż odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu odpowiedzi udzielanych przez asystentów AI. Niepokój związany z zanikającymi kliknięciami powinien być zweryfikowany przez dane, które pokazują, że możliwości i znaczenie SEO są nadal obecne. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem, aby poznać pełniejszy obraz sytuacji.
Komentarze (0) do "Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0