Z internetów

0
0
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biznesowych i twórców mogą być teraz wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google. To oznacza, że zdjęcia, filmy i karuzele z Instagrama mogą rywalizować o uwagę obok tradycyjnych artykułów oraz innych treści w sieci. Zmiana ta czyni Instagram nowym kanałem generowania ruchu organicznego, oferując markom szansę na dotarcie do szerszej publiczności. Optymalizowane treści na platformie mogą stanowić doskonałą alternatywę dla tradycyjnych sposobów promocji. O właściciele kont prywatnych mogą być spokojni, choć przyszłość pokaże, czy i oni znajdą się w zasięgu wyszukiwarek. Warto zapoznać się z pełnym artykułem na ten temat, aby lepiej zrozumieć, jak przygotować się na nadchodzące zmiany.
Komentarze (0) do "Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0