Z internetów

0
0

Według najnowszych danych ze platformy BrightEdge, widoczność AI Overviews w wynikach wyszukiwania Google wzrosła do 12% w lipcu, tylko po to, by do końca miesiąca spaść do 7%.

AI Overviews wciąż stanowią obszar zainteresowania i troski dla ekspertów SEO i twórców treści. Google nadal testuje i udoskonala formaty, cytowania i ilość miejsca zajmowanego przez AI Overviews w wynikach wyszukiwania. Kontynuująca się niestabilność jasno wskazuje, że AI Overviews są nierozwiązanym problemem dla Google. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, zapoznaj się z tekstem.

Komentarze (0) do "Widoczność AI Overviews w wynikach wyszukiwania Google wzrosła do 12%"

Zainteresuje Cię też:

ByteDance wprowadza darmowy model AI Seed-OSS-36B do lokalnego użytku

Opublikowano 01-09-2025 13:17:47
W sierpniu 2023 roku firma ByteDance, znana przede wszystkim z aplikacji TikTok, zaprezentowała nowy otwartoźródłowy model sztucznej inteligencji Seed-OSS-36B. Model ten, dostępny na licencji Apache-2 [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzia AI w Google Translate do tłumaczeń na żywo i nauki języków

Opublikowano 30-08-2025 09:59:11
Google ogłosiło wprowadzenie innowacyjnych funkcji w swojej aplikacji Translate, które wykorzystują sztuczną inteligencję do przełomowych tłumaczeń w czasie rzeczywistym oraz wspierają naukę języków. [...]
Czytaj całość 0 0 0