Z internetów

0
0

Według najnowszych danych ze platformy BrightEdge, widoczność AI Overviews w wynikach wyszukiwania Google wzrosła do 12% w lipcu, tylko po to, by do końca miesiąca spaść do 7%.

AI Overviews wciąż stanowią obszar zainteresowania i troski dla ekspertów SEO i twórców treści. Google nadal testuje i udoskonala formaty, cytowania i ilość miejsca zajmowanego przez AI Overviews w wynikach wyszukiwania. Kontynuująca się niestabilność jasno wskazuje, że AI Overviews są nierozwiązanym problemem dla Google. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, zapoznaj się z tekstem.

Komentarze (0) do "Widoczność AI Overviews w wynikach wyszukiwania Google wzrosła do 12%"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0