Z internetów

0
0

Według najnowszych danych ze platformy BrightEdge, widoczność AI Overviews w wynikach wyszukiwania Google wzrosła do 12% w lipcu, tylko po to, by do końca miesiąca spaść do 7%.

AI Overviews wciąż stanowią obszar zainteresowania i troski dla ekspertów SEO i twórców treści. Google nadal testuje i udoskonala formaty, cytowania i ilość miejsca zajmowanego przez AI Overviews w wynikach wyszukiwania. Kontynuująca się niestabilność jasno wskazuje, że AI Overviews są nierozwiązanym problemem dla Google. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, zapoznaj się z tekstem.

Komentarze (0) do "Widoczność AI Overviews w wynikach wyszukiwania Google wzrosła do 12%"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję

Opublikowano 18-09-2024 07:12:17
AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję, są najważniejszym czynnikiem wpływającym na SEO od czasu mobilności, a może nawet w historii. Dzięki ekskluzywnym danym zebranym p [...]
Czytaj całość 0 0 0