Z internetów

0
0
Google przedłuża termin wycofania oferty opartej na prowizjach w kampaniach Hotel Ads. Nowa data to 20 lutego 2025 roku. Ta decyzja daje hotelowym reklamodawcom więcej czasu na dostosowanie się i staranne zaplanowanie oraz wdrożenie nowych strategii licytacyjnych, aby zapewnić nieprzerwaną wydajność kampanii. Obecne kampanie Hotel Ads, które korzystają z strategii opartych na prowizjach, będą kontynuowane do 20 lutego 2025 roku. Rekomenduje się przeniesienie istniejących kampanii na nowe strategie licytacyjne przed datą wycofania oferty oraz przygotowanie do wypłaty nieuregulowanych prowizji.

Decyzja Google o przedłużeniu terminu wycofania oferty opartej na prowizjach w kampaniach Hotel Ads daje hotelowym reklamodawcom więcej czasu na dostosowanie się i przygotowanie do przejścia na nowe strategie licytacyjne. Aby uniknąć zakłóceń w działaniu kampanii, zaleca się przeniesienie istniejących kampanii na nowe strategie licytacyjne i rozliczenie nieuregulowanych prowizji przed końcem okresu przejściowego. Zapoznaj się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się więcej.
Komentarze (0) do "Google przedłuża termin wycofania oferty opartej na prowizjach w kampaniach Hotel Ads"

Zainteresuje Cię też:

Jak szybkość ładowania strony wpływa na użytkowników

Opublikowano 17-11-2025 12:48:04
Badania pokazują, że nawet niewielkie opóźnienie w czasie ładowania strony może znacząco wpłynąć na liczbę odwiedzin. Portal Yoast SEO zwraca uwagę na kluczowe aspekty związane z wydajnością witryn, k [...]
Czytaj całość 0 0 0

Doodle for Google wraca, aby uczcić supermoce uczniów

Opublikowano 17-11-2025 12:47:57
Właśnie wystartowała nowa edycja Doodle for Google, która ma na celu podkreślenie niezwykłych talentów i możliwości uczniów. Konkurs zachęca dzieci do kreatywnego myślenia oraz artystycznego wyrażania [...]
Czytaj całość 0 0 0