Z internetów

0
0
Google przedłuża termin wycofania oferty opartej na prowizjach w kampaniach Hotel Ads. Nowa data to 20 lutego 2025 roku. Ta decyzja daje hotelowym reklamodawcom więcej czasu na dostosowanie się i staranne zaplanowanie oraz wdrożenie nowych strategii licytacyjnych, aby zapewnić nieprzerwaną wydajność kampanii. Obecne kampanie Hotel Ads, które korzystają z strategii opartych na prowizjach, będą kontynuowane do 20 lutego 2025 roku. Rekomenduje się przeniesienie istniejących kampanii na nowe strategie licytacyjne przed datą wycofania oferty oraz przygotowanie do wypłaty nieuregulowanych prowizji.

Decyzja Google o przedłużeniu terminu wycofania oferty opartej na prowizjach w kampaniach Hotel Ads daje hotelowym reklamodawcom więcej czasu na dostosowanie się i przygotowanie do przejścia na nowe strategie licytacyjne. Aby uniknąć zakłóceń w działaniu kampanii, zaleca się przeniesienie istniejących kampanii na nowe strategie licytacyjne i rozliczenie nieuregulowanych prowizji przed końcem okresu przejściowego. Zapoznaj się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się więcej.
Komentarze (0) do "Google przedłuża termin wycofania oferty opartej na prowizjach w kampaniach Hotel Ads"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję

Opublikowano 18-09-2024 07:12:17
AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję, są najważniejszym czynnikiem wpływającym na SEO od czasu mobilności, a może nawet w historii. Dzięki ekskluzywnym danym zebranym p [...]
Czytaj całość 0 0 0