Newsy SEO


Google renderuje nawet całe strony oparte na JavaScript

Opublikowano 16-07-2024 07:19:23
Według najnowszego odcinka podcastu "Search Off The Record" od Google, Zoe Clifford z zespołu renderingu dołączyła do Martina Splita i Johna Muellera z Search Relations, aby omówić, jak Google obsługu [...]
Czytaj całość 0 0 0

YouTube poszerza narzędzia dla Shorts,

Opublikowano 16-07-2024 07:18:15
YouTube poszerza narzędzia dla Shorts, aby umożliwić tworzenie treści dla większej liczby użytkowników. W trzeciej części "Release Notes" pojawiają się nowe funkcje, w tym Auto Layout, Text-to-Speech [...]
Czytaj całość 0 0 0

W świecie Google Maps/Google Business Profile oszukują

Opublikowano 16-07-2024 07:17:17
W świecie Google Maps/Google Business Profile trwa oszukiwanie. Konkurencję można przenieść na nowe miejsce, co negatywnie wpływa na pozycje w wynikach wyszukiwania. To zjawisko obserwuje się od kilku [...]
Czytaj całość 0 0 0

Meta uruchamia nową funkcję na przyciskach call-to-action (CTA) na Instagramie

Opublikowano 16-07-2024 07:16:22
Meta uruchamia nową funkcję, która umożliwia reklamodawcom wyświetlanie niestandardowych ofert bezpośrednio na przyciskach call-to-action (CTA) na Instagramie. Główne cechy to dynamiczne pozyskiwanie [...]
Czytaj całość 0 0 0

Healthcare SEO

Opublikowano 16-07-2024 07:15:46
Healthcare SEO jest sekretem pomagającym Twojej organizacji dotrzeć do większej ilości pacjentów i klientów. SEO może pomóc Ci w rankingu dla użytecznych słów kluczowych, nawiązać kontakt z pacjentami [...]
Czytaj całość 0 0 0

Stawiać blogi wielotematyczne czy monotematyczne?

Opublikowano 14-07-2024 07:55:40
Pytanie, czy blog powinien dotyczyć jednej tematyki, czy może być o wszystkim, to kwestia debatowana od samego początku blogowania. Autor podkreśla, że skupienie się na jednym temacie przyspieszy rozw [...]
Czytaj całość 0 0 0

Pi Datametrics - Feature Visibility Timeline dla zwiększenia widoczności w wynikach wyszukiwania

Opublikowano 13-07-2024 09:59:55
Pi Datametrics, firma specjalizująca się w analityce SEO, wprowadza nowe narzędzie, Feature Visibility Timeline, które ma pomagać przedsiębiorstwom identyfikować możliwości zwiększenia widoczności na [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak wielki powinien być budżet na SEO?

Opublikowano 13-07-2024 09:59:13
Według artykułu z bloga "Diggity Marketing Blog" zatytułowanego "How Much Should You Budget for SEO?", autor sugeruje, że budżet na SEO powinien wynosić od 3000 do ponad 10 000 dolarów miesięcznie, w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Screaming Frog SEO Spider

Opublikowano 13-07-2024 09:58:13
Screaming Frog SEO Spider, potężne narzędzie do przeszukiwania stron internetowych, właśnie wydało swoją 20. główną wersję z nowymi funkcjami opartymi na opiniach specjalistów SEO. Najnowsza aktualiza [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wzrost popularności forów: Dlaczego Google je preferuje i jak się do tego dostosować

Opublikowano 13-07-2024 09:48:49
Jednym z wielu zjawisk, które zauważono w ostatnich latach, jest wzrost popularności stron z treściami generowanymi przez użytkowników (UGC). Według raportów Semrush i Sistrix, takie platformy jak Red [...]
Czytaj całość 0 0 0