Z internetów

0
0
Sztuczna inteligencja i generatywna sztuczna inteligencja mają coraz większe znaczenie w branży reklamowej. Ręczne rozwiązania nie są w stanie konkurować z algorytmami opartymi na uczeniu maszynowym, dlatego firmy PPC muszą zacząć korzystać z tych narzędzi, aby zachować przewagę konkurencyjną. Jednak zaleca się ostrożność i odpowiednie prowadzenie kampanii, tak aby marka była widoczna i uniknęła oznak generyczności. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem artykułu "7 sposobów wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w PPC", aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "Nadchodzi era sztucznej inteligencji w reklamie Google"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0