Z internetów

0
0
Sztuczna inteligencja i generatywna sztuczna inteligencja mają coraz większe znaczenie w branży reklamowej. Ręczne rozwiązania nie są w stanie konkurować z algorytmami opartymi na uczeniu maszynowym, dlatego firmy PPC muszą zacząć korzystać z tych narzędzi, aby zachować przewagę konkurencyjną. Jednak zaleca się ostrożność i odpowiednie prowadzenie kampanii, tak aby marka była widoczna i uniknęła oznak generyczności. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem artykułu "7 sposobów wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w PPC", aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "Nadchodzi era sztucznej inteligencji w reklamie Google"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0