Z internetów

0
0

Według nowego badania przeprowadzonego przez Socialinsider, przeglądane zostały treści publikowane na LinkedIn, aby zidentyfikować najlepsze praktyki publikowania, które generują najwyższe wskaźniki sukcesu.

Badacze doszli do wniosku, że publikacje na LinkedIn osiągają największą skuteczność, gdy są zamieszczane jako wielokrotne zdjęcia, kiedy to wykorzystuje się treści wideo, angażuje się odbiorców w ankiety, dodaje krótkie podpisy, a także zachęca pracowników do zarządzania swoimi własnymi profilami. Badanie ujawniło również, że treści z linkami zewnętrznymi słabiej wypadają na LinkedIn.

Komentarze (0) do "LinkedIn - praktyki, które generują najwyższe wskaźniki sukcesu"

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0