Z internetów

0
0

Według nowego badania przeprowadzonego przez Socialinsider, przeglądane zostały treści publikowane na LinkedIn, aby zidentyfikować najlepsze praktyki publikowania, które generują najwyższe wskaźniki sukcesu.

Badacze doszli do wniosku, że publikacje na LinkedIn osiągają największą skuteczność, gdy są zamieszczane jako wielokrotne zdjęcia, kiedy to wykorzystuje się treści wideo, angażuje się odbiorców w ankiety, dodaje krótkie podpisy, a także zachęca pracowników do zarządzania swoimi własnymi profilami. Badanie ujawniło również, że treści z linkami zewnętrznymi słabiej wypadają na LinkedIn.

Komentarze (0) do "LinkedIn - praktyki, które generują najwyższe wskaźniki sukcesu"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0