Z internetów

0
0
Opinie klientów są niezwykle istotne dla biznesów działających w formule franczyzy. Dzięki nim można generować większą liczbę leadów i sprzedaży. Przedsiębiorcy powinni stworzyć system zbierania opinii klientów oraz zastosować skuteczne strategie zarządzania tymi opiniami. Dzięki temu mogą generować większe zyski. Jeśli interesują Cię bardziej wyspecjalizowane rozwiązania z obszaru marketingu w formie franczyzy, warto sięgnąć po rozwiązania cyfrowe dostosowane do tego modelu biznesowego. Zapoznaj się z pełnym tekstem na stronie „Franchise Business Reviews Management: How To Get the Most out of Your Customer Feedback”, aby dowiedzieć się więcej na temat zarządzania opiniami klientów w branży franczyzowej.
Komentarze (0) do "Jak wyciągnąć maksimum z opinii klientów?"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0