Z internetów

0
0

Google Ads ostatecznie rozwiązał problem oznaczania błędów związanych z mylącym tekstem reklamowym i innymi etykietami dotyczącymi jakości treści dla "znacznej większości dotkniętych użytkowników".

Dla tych, którzy nadal są dotknięci komunikatami o błędach, które trwają od 14 dni, platforma potwierdziła, że będzie nadal pracować nad przywróceniem usługi.

Przeczytaj pełne ogłoszenie Google, aby dowiedzieć się więcej.

Komentarze (0) do "Google Ads ostatecznie rozwiązał problem oznaczania błędów związanych z mylącym tekstem reklamowym"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0