Z internetów

0
0

Google Ads ostatecznie rozwiązał problem oznaczania błędów związanych z mylącym tekstem reklamowym i innymi etykietami dotyczącymi jakości treści dla "znacznej większości dotkniętych użytkowników".

Dla tych, którzy nadal są dotknięci komunikatami o błędach, które trwają od 14 dni, platforma potwierdziła, że będzie nadal pracować nad przywróceniem usługi.

Przeczytaj pełne ogłoszenie Google, aby dowiedzieć się więcej.

Komentarze (0) do "Google Ads ostatecznie rozwiązał problem oznaczania błędów związanych z mylącym tekstem reklamowym"

Zainteresuje Cię też:

Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console

Opublikowano 15-12-2025 20:55:36
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central zaprezentowano innowacyjny filtr zapytań markowych w narzędziu Search Console. Funkcjonalność ta ma na celu ułatwienie analizy danych dotyczących wyd [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę

Opublikowano 15-12-2025 20:55:32
Właściciele stron internetowych i specjaliści SEO zyskali nowe wsparcie w postaci innowacyjnego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób analizy danych w Google Sear [...]
Czytaj całość 0 0 0