Z internetów

0
0

Google Ads ostatecznie rozwiązał problem oznaczania błędów związanych z mylącym tekstem reklamowym i innymi etykietami dotyczącymi jakości treści dla "znacznej większości dotkniętych użytkowników".

Dla tych, którzy nadal są dotknięci komunikatami o błędach, które trwają od 14 dni, platforma potwierdziła, że będzie nadal pracować nad przywróceniem usługi.

Przeczytaj pełne ogłoszenie Google, aby dowiedzieć się więcej.

Komentarze (0) do "Google Ads ostatecznie rozwiązał problem oznaczania błędów związanych z mylącym tekstem reklamowym"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0