Z internetów

0
0

Według raportu firmy cyberbezpieczeństwa CHEQ, większość ruchu na platformie X podczas Super Bowl było fałszywe. Mimo, że gigant mediów społecznościowych informuje o sporym wzroście wrażeń, postów użytkowników i odsłon wideo, raport wskazuje, że aż 75,85% ruchu generowanego przez X do witryn reklamodawców było identyfikowane jako fałszywe. Badanie to ma negatywny wpływ na budżet reklamowy i utrudnia optymalizację kampanii, utrudniając zrozumienie prawdziwej grupy docelowej.

Zapoznaj się z pełnym komunikatem X, aby dowiedzieć się więcej o wzroście raportowanego ruchu podczas Super Bowl.

Komentarze (0) do "CHEQ - większość ruchu na platformie X podczas Super Bowl było fałszywe"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0