Z internetów

0
0

Według raportu firmy cyberbezpieczeństwa CHEQ, większość ruchu na platformie X podczas Super Bowl było fałszywe. Mimo, że gigant mediów społecznościowych informuje o sporym wzroście wrażeń, postów użytkowników i odsłon wideo, raport wskazuje, że aż 75,85% ruchu generowanego przez X do witryn reklamodawców było identyfikowane jako fałszywe. Badanie to ma negatywny wpływ na budżet reklamowy i utrudnia optymalizację kampanii, utrudniając zrozumienie prawdziwej grupy docelowej.

Zapoznaj się z pełnym komunikatem X, aby dowiedzieć się więcej o wzroście raportowanego ruchu podczas Super Bowl.

Komentarze (0) do "CHEQ - większość ruchu na platformie X podczas Super Bowl było fałszywe"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0