Z internetów

0
0

Według raportu firmy cyberbezpieczeństwa CHEQ, większość ruchu na platformie X podczas Super Bowl było fałszywe. Mimo, że gigant mediów społecznościowych informuje o sporym wzroście wrażeń, postów użytkowników i odsłon wideo, raport wskazuje, że aż 75,85% ruchu generowanego przez X do witryn reklamodawców było identyfikowane jako fałszywe. Badanie to ma negatywny wpływ na budżet reklamowy i utrudnia optymalizację kampanii, utrudniając zrozumienie prawdziwej grupy docelowej.

Zapoznaj się z pełnym komunikatem X, aby dowiedzieć się więcej o wzroście raportowanego ruchu podczas Super Bowl.

Komentarze (0) do "CHEQ - większość ruchu na platformie X podczas Super Bowl było fałszywe"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0