Z internetów

0
0
YouTube Analytics zapowiada wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli twórcom na sprawdzenie, jakie treści przynoszą im największe zyski w różnych formatach: Shorts, Videos on Demand i Lives. Dzięki temu będą oni mogli podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące optymalizacji strategii oraz zarabiania na platformie. Nowo wprowadzone formaty, takie jak Shorts (krótkie filmy w formacie pionowym) czy Video on Demand (możliwość oglądania filmów w dowolnym momencie), zyskują coraz większą popularność. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym oświadczeniem YouTube, aby zdobyć więcej informacji na temat tej nowej funkcji.
Komentarze (0) do "YouTube Analytics zapowiada wprowadzenie nowej funkcji"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0