Z internetów

0
0
YouTube Analytics zapowiada wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli twórcom na sprawdzenie, jakie treści przynoszą im największe zyski w różnych formatach: Shorts, Videos on Demand i Lives. Dzięki temu będą oni mogli podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące optymalizacji strategii oraz zarabiania na platformie. Nowo wprowadzone formaty, takie jak Shorts (krótkie filmy w formacie pionowym) czy Video on Demand (możliwość oglądania filmów w dowolnym momencie), zyskują coraz większą popularność. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym oświadczeniem YouTube, aby zdobyć więcej informacji na temat tej nowej funkcji.
Komentarze (0) do "YouTube Analytics zapowiada wprowadzenie nowej funkcji"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0