Z internetów

0
0
YouTube Analytics zapowiada wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli twórcom na sprawdzenie, jakie treści przynoszą im największe zyski w różnych formatach: Shorts, Videos on Demand i Lives. Dzięki temu będą oni mogli podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące optymalizacji strategii oraz zarabiania na platformie. Nowo wprowadzone formaty, takie jak Shorts (krótkie filmy w formacie pionowym) czy Video on Demand (możliwość oglądania filmów w dowolnym momencie), zyskują coraz większą popularność. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym oświadczeniem YouTube, aby zdobyć więcej informacji na temat tej nowej funkcji.
Komentarze (0) do "YouTube Analytics zapowiada wprowadzenie nowej funkcji"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0