Z internetów

0
0
Google Ads wprowadziło nowe narzędzie o nazwie Ad Strength, które ma pomóc reklamodawcom zrozumieć, jak różnorodność i trafność ich kreatywnych elementów mogą zwiększyć liczbę odpowiednich kombinacji reklam. Ad Strength ma cztery oceny: słaby, przeciętny, dobry lub doskonały. Ocena ta jest aktualizowana w czasie rzeczywistym w miarę tworzenia lub edycji reklam tekstowych. Choć Ad Strength nie jest idealnym wskaźnikiem wydajności reklam, analiza jest istotna dla systemu nauczenia maszynowego oraz umożliwia docieranie do nowych grup odbiorców. Warto zauważyć, że Ad Strength nie wpływa na aukcję. Pozostałe informacje można znaleźć w oryginalnym artykule na blogu "Search Engine Journal Blog".
Komentarze (0) do "Google Ads - Ad Strength"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0