Z internetów

0
0
Google Ads wprowadziło nowe narzędzie o nazwie Ad Strength, które ma pomóc reklamodawcom zrozumieć, jak różnorodność i trafność ich kreatywnych elementów mogą zwiększyć liczbę odpowiednich kombinacji reklam. Ad Strength ma cztery oceny: słaby, przeciętny, dobry lub doskonały. Ocena ta jest aktualizowana w czasie rzeczywistym w miarę tworzenia lub edycji reklam tekstowych. Choć Ad Strength nie jest idealnym wskaźnikiem wydajności reklam, analiza jest istotna dla systemu nauczenia maszynowego oraz umożliwia docieranie do nowych grup odbiorców. Warto zauważyć, że Ad Strength nie wpływa na aukcję. Pozostałe informacje można znaleźć w oryginalnym artykule na blogu "Search Engine Journal Blog".
Komentarze (0) do "Google Ads - Ad Strength"

Zainteresuje Cię też:

Zrozumieć bezpieczeństwo Office 365: klucz do skutecznej treści

Opublikowano 04-05-2025 10:01:37
W najnowszym wpisie na blogu Diggity Marketing Blog poruszono wyzwania związane z komunikacją dotyczącą bezpieczeństwa platformy Office 365. Mimo że jest to zaawansowane narzędzie z wieloma funkcjami [...]
Czytaj całość 0 0 0

Ecommerce SEO w 2025 roku: Kluczowe zmiany w wynikach wyszukiwania

Opublikowano 04-05-2025 10:01:33
W 2025 roku wyniki wyszukiwania produktów w Google znacznie się zmieniły, przybierając formę bardziej przypominającą strony z listami produktów. Nowe funkcjonalności, takie jak karuzele produktów, pan [...]
Czytaj całość 0 0 0