Z internetów

0
0
Właściciel agencji marketingowej i konsultant SEO, Szymon Słowik, podzielił się niepokojącym doświadczeniem związanym z zarządzaniem swoim profilem w Google Business Profile. Po latach prowadzenia działalności, jego profil nagle zniknął po wprowadzeniu zmian dotyczących lokalizacji i sposobu świadczenia usług. Oferta jego firmy, działającej 100% online, nie została zaakceptowana przez system, co podnosi ważny problem dotyczący funkcjonowania narzędzi Google w kontekście firm działających bez fizycznej obecności. Zniknięcie profilu odbiło się szerokim echem wśród posiadaczy podobnych działalności, którzy również zmagają się z niejasnościami wynikającymi z wytycznych Google. Sory, czy Google właściwie rozumie potrzeby nowoczesnych firm? Artykuł Szymona Słowika stanowi cenną przestrogę oraz zachętę do przemyślenia zasadności korzystania z Google Business Profile w kontekście działalności online.
Komentarze (0) do "Utrata profilu Google Business Profile - historia z konsultingiem online"

Zainteresuje Cię też:

Nowa funkcjonalność grup zapytań w Search Console Insights

Opublikowano 28-10-2025 14:58:42
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central przedstawiono innowacyjną funkcję grup zapytań w Search Console Insights. Dzięki tej aktualizacji użytkownicy będą mogli lepiej analizować i zrozumie [...]
Czytaj całość 0 0 0

Utrata profilu Google Business Profile - historia z konsultingiem online

Opublikowano 28-10-2025 14:58:15
Właściciel agencji marketingowej i konsultant SEO, Szymon Słowik, podzielił się niepokojącym doświadczeniem związanym z zarządzaniem swoim profilem w Google Business Profile. Po latach prowadzenia dzi [...]
Czytaj całość 0 0 0