Z internetów

0
0

TikTok opublikował przewodnik dotyczący optymalizacji kampanii reklamowych i strategii licytacji dla maksymalnej wydajności. 13-stronicowy przewodnik zawiera wskazówki i rekomendacje dotyczące struktury konta, konfiguracji kampanii, połączeń danych, kreatywności, a także pomiaru i przypisania. Jeśli planujesz uruchomić kampanie reklamowe na TikToku w tym roku, warto zapoznać się z tym przewodnikiem, ponieważ udzielane wskazówki pochodzą bezpośrednio od platformy. Należy jednak pamiętać o źródle tych informacji i że pewne porady mogą dawać priorytet interesom TikToka nad interesami reklamodawców.

Zapoznaj się z przewodnikiem TikToka w celu optymalizacji swoich kampanii reklamowych!

Komentarze (0) do "TikTok opublikował przewodnik dotyczący optymalizacji kampanii reklamowych"

Zainteresuje Cię też:

Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube

Opublikowano 13-09-2024 06:09:17
Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube, umożliwiając ją dla wszystkich typów treści za pośrednictwem platformy Display & Video 360. Dotychczas reklamy w pierws [...]
Czytaj całość 0 0 0

Amazon PPC: Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Opublikowano 30-08-2024 16:11:42
Według tekstu opublikowanego na blogu, autor omawia co powinieneś wiedzieć o reklamach PPC na Amazonie. W artykule znajduje się informacja o tym, czym dokładnie jest Amazon PPC, jakie są rodzaje rekla [...]
Czytaj całość 0 0 0