Z internetów

0
0

TikTok opublikował przewodnik dotyczący optymalizacji kampanii reklamowych i strategii licytacji dla maksymalnej wydajności. 13-stronicowy przewodnik zawiera wskazówki i rekomendacje dotyczące struktury konta, konfiguracji kampanii, połączeń danych, kreatywności, a także pomiaru i przypisania. Jeśli planujesz uruchomić kampanie reklamowe na TikToku w tym roku, warto zapoznać się z tym przewodnikiem, ponieważ udzielane wskazówki pochodzą bezpośrednio od platformy. Należy jednak pamiętać o źródle tych informacji i że pewne porady mogą dawać priorytet interesom TikToka nad interesami reklamodawców.

Zapoznaj się z przewodnikiem TikToka w celu optymalizacji swoich kampanii reklamowych!

Komentarze (0) do "TikTok opublikował przewodnik dotyczący optymalizacji kampanii reklamowych"

Zainteresuje Cię też:

Pomocne narzędzia AI dla użytkowników TikToka

Opublikowano 04-04-2025 08:15:22
Na blogu "Sprawny Marketing" opublikowano artykuł, w którym przedstawiono siedem narzędzi sztucznej inteligencji, które mogą znacznie usprawnić zarządzanie profilem na TikToku. Autor zauważa, że wielu [...]
Czytaj całość 0 0 0

Przyszłości influencer marketingu

Opublikowano 17-03-2025 08:58:21
Na blogu poruszono temat przyszłości influencer marketingu, wskazując na zmiany, które wpływają na tę formę promocji. Autor podkreśla, że mimo coraz częstszych wątpliwości co do opłacalności tego mode [...]
Czytaj całość 0 0 0