Z internetów

0
0

Google rozszerzył możliwości swojego generatywnego sztucznego inteligencji (AI) dla automatycznie tworzonych zasobów (ACA) dla wszystkich anglojęzycznych reklamodawców w USA i Wielkiej Brytanii.

Dlaczego to jest ważne. Jeśli jesteś anglojęzycznym reklamodawcą w USA lub Wielkiej Brytanii, możesz teraz zacząć korzystać z generatywnej AI, aby pomóc w tworzeniu kampanii reklamowych, co daje Ci dostęp do szerszego zakresu pomysłów natychmiast i znaczne oszczędności czasu.

Komentarze (0) do "Google rozszerzył możliwości swojego generatywnego sztucznego inteligencji"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0