Z internetów

0
0
Według artykułu na blogu sprawny.marketing, TikTok to nie tylko miejsce dla dzieci i filmików tanecznych, ale również potężne narzędzie wspierające sprzedaż produktów e-commerce. Dodatkowo, budowanie marki własnej na tej platformie może przynieść świetne organiczne wyniki oglądalności. Warto zwrócić uwagę na 8 trendów na TikToku w 2024 roku, w tym na rozwijające się popularne długie wideo, które TikTok zachęca swoich użytkowników do tworzenia. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem w magazynie sprawny.marketing.
Komentarze (0) do "TikTok - narzędzie wspierające sprzedaż produktów e-commerce"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0