Z internetów

0
0
Sztuczna inteligencja może podnieść marketing efektywnościowy na wyższy poziom. Dzięki połączeniu z danymi z Google Analytics możliwe jest prowadzenie i optymalizacja działań marketingowych nastawionych na osiągnięcie konkretnych efektów. Marketing efektywnościowy to działania, które mają przekonać potencjalnego klienta do wykonania konkretnego celu biznesowego reklamodawcy, a następnie dokładnie zmierzyć ich skuteczność. Kluczowe jest mierzenie, ponieważ płaci się za konkretny efekt, a nie za samo wyświetlenie reklamy. Najpopularniejsze modele rozliczeń w marketingu efektywnościowym to rozliczenie za kliknięcie w reklamę, pozyskanie potencjalnego klienta, rzeczywiście sfinalizowaną sprzedaż, złożenie zamówienia oraz wykonanie określonej akcji na stronie. Podkreśla się, że kluczowe jest wyraźne określenie celu biznesu, który jest najważniejszy. Każdy biznes ma inny cel i działanie, które jest kluczowe dla jego sukcesu. Zaprasza się do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu Senuto.
Komentarze (0) do "Sztuczna inteligencja może podnieść marketing efektywnościowy na wyższy poziom"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0