Z internetów

0
0
Sztuczna inteligencja może podnieść marketing efektywnościowy na wyższy poziom. Dzięki połączeniu z danymi z Google Analytics możliwe jest prowadzenie i optymalizacja działań marketingowych nastawionych na osiągnięcie konkretnych efektów. Marketing efektywnościowy to działania, które mają przekonać potencjalnego klienta do wykonania konkretnego celu biznesowego reklamodawcy, a następnie dokładnie zmierzyć ich skuteczność. Kluczowe jest mierzenie, ponieważ płaci się za konkretny efekt, a nie za samo wyświetlenie reklamy. Najpopularniejsze modele rozliczeń w marketingu efektywnościowym to rozliczenie za kliknięcie w reklamę, pozyskanie potencjalnego klienta, rzeczywiście sfinalizowaną sprzedaż, złożenie zamówienia oraz wykonanie określonej akcji na stronie. Podkreśla się, że kluczowe jest wyraźne określenie celu biznesu, który jest najważniejszy. Każdy biznes ma inny cel i działanie, które jest kluczowe dla jego sukcesu. Zaprasza się do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu Senuto.
Komentarze (0) do "Sztuczna inteligencja może podnieść marketing efektywnościowy na wyższy poziom"

Zainteresuje Cię też:

Od 10 marca 2025 spore zawirowania - Google Core Update.

Opublikowano 21-03-2025 07:51:39
W tygodniu od 10 marca 2025 roku na rynku wyszukiwarek internetowych zaobserwowano największą zmienność w wynikach SERP od ponad roku, co zbiegło się z ogłoszeniem przez Google aktualizacji Core Updat [...]
Czytaj całość 0 0 0

Shopify - skąd ta popularność i sukces?

Opublikowano 20-03-2025 13:39:25
Na blogu "Blog Yoast SEO" ukazał się wpis omawiający, dlaczego Shopify stał się jedną z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie, obsługując prawie pięć milionów sklepów. Podkreślono, że uży [...]
Czytaj całość 0 0 0