Z internetów

0
0
"Rebranding miasta na przykładzie marki Poznań – jak się za to zabrać? Poradnik krok po kroku" – to temat artykułu na blogu sprawny.marketing. Autor podkreśla, że proces rebrandingu miasta różni się od rebrandingu produktu i wymaga zachowania tożsamości miasta i jego mieszkańców. W tekście omawiane są kroki, których należy się trzymać podczas prac nad rebrandingiem. Autor zwraca uwagę na potrzebę uwzględnienia już istniejących dokumentów strategicznych oraz na zdefiniowanie wartości kluczowych dla mieszkańców. Zapraszamy do lektury!
Komentarze (0) do "Rebranding miasta na przykładzie marki Poznań - jak się za to zabrać?"

Zainteresuje Cię też:

Kluczowe wnioski z wydarzenia Google Search Central Zurich 2025

Opublikowano 12-12-2025 11:45:17
Podczas tegorocznego wydarzenia Google Search Central Zurich, eksperci branży SEO z całej Europy i Stanów Zjednoczonych mieli okazję zapoznać się z nowinkami oraz aktualizacjami związanymi z wyszukiwa [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe funkcje i partnerstwa w wsparciu dla internetu

Opublikowano 12-12-2025 11:45:04
W ostatnim czasie zapowiedziano szereg innowacji, które mają na celu wsparcie rozwoju sieci internetowej. Informacje te dotyczą nie tylko nowych funkcji, ale także współpracy z partnerami, co ma przyc [...]
Czytaj całość 0 0 0