Z internetów

0
0
Według informacji zebranej podczas konferencji I Love Marketing, prelegenci polecali aż 81 książek marketingowych. Wśród polecanych pozycji znajduje się "Strategia błękitnego oceanu" autorstwa W. Chana Kima i Renée Mauborgne oraz "Model Story Brand" Donalda Millera. Obie książki mają pomóc w kreowaniu unikalnych rozwiązań na rynku i budowaniu skutecznego przekazu dla marki. Więcej książek i wartościowych informacji można znaleźć na stronie konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z tym materiałem dla wszystkich zainteresowanych tematyką marketingową.
Komentarze (0) do "I Love Marketing - prelegenci polecali aż 81 książek marketingowych"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0