Z internetów

0
0
Według informacji zebranej podczas konferencji I Love Marketing, prelegenci polecali aż 81 książek marketingowych. Wśród polecanych pozycji znajduje się "Strategia błękitnego oceanu" autorstwa W. Chana Kima i Renée Mauborgne oraz "Model Story Brand" Donalda Millera. Obie książki mają pomóc w kreowaniu unikalnych rozwiązań na rynku i budowaniu skutecznego przekazu dla marki. Więcej książek i wartościowych informacji można znaleźć na stronie konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z tym materiałem dla wszystkich zainteresowanych tematyką marketingową.
Komentarze (0) do "I Love Marketing - prelegenci polecali aż 81 książek marketingowych"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0