Z internetów

0
0
Według informacji zebranej podczas konferencji I Love Marketing, prelegenci polecali aż 81 książek marketingowych. Wśród polecanych pozycji znajduje się "Strategia błękitnego oceanu" autorstwa W. Chana Kima i Renée Mauborgne oraz "Model Story Brand" Donalda Millera. Obie książki mają pomóc w kreowaniu unikalnych rozwiązań na rynku i budowaniu skutecznego przekazu dla marki. Więcej książek i wartościowych informacji można znaleźć na stronie konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z tym materiałem dla wszystkich zainteresowanych tematyką marketingową.
Komentarze (0) do "I Love Marketing - prelegenci polecali aż 81 książek marketingowych"

Zainteresuje Cię też:

Kluczowe wnioski z analiz trendów organicznych na Black Friday 2025

Opublikowano 08-12-2025 09:49:09
W 2025 roku obserwuje się znaczące wahania w organicznym ruchu wyszukiwania związanym z Black Friday, a wnioski z analizy danych z takich krajów jak USA, UK, Niemcy, Hiszpania, Francja i Włochy ujawni [...]
Czytaj całość 0 0 0

Odkryj możliwości Gemini 3 - 15 zastosowań

Opublikowano 08-12-2025 09:48:59
W najnowszym wpisie na blogu przedstawiono imponujące możliwości technologii Gemini 3. Autorzy odkrywają piętnaście przykładów, które ilustrują, jak ten innowacyjny system może usprawnić codzienne życ [...]
Czytaj całość 0 0 0