Z internetów

0
0
Według informacji zebranej podczas konferencji I Love Marketing, prelegenci polecali aż 81 książek marketingowych. Wśród polecanych pozycji znajduje się "Strategia błękitnego oceanu" autorstwa W. Chana Kima i Renée Mauborgne oraz "Model Story Brand" Donalda Millera. Obie książki mają pomóc w kreowaniu unikalnych rozwiązań na rynku i budowaniu skutecznego przekazu dla marki. Więcej książek i wartościowych informacji można znaleźć na stronie konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z tym materiałem dla wszystkich zainteresowanych tematyką marketingową.
Komentarze (0) do "I Love Marketing - prelegenci polecali aż 81 książek marketingowych"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0