Z internetów

0
0

Podane przez Muellera dwie cechy jakości witryny to poprawne HTML i błędy ortograficzne. Jego wpis był inspirowany analizą 200 stron głównych najpopularniejszych witryn, która wykazała, że tylko 0,5% z nich posiada poprawne HTML. Oznacza to, że spośród 200 najpopularniejszych witryn, tylko jedna została napisana z użyciem poprawnego HTML.

John Mueller stwierdził, że czynnik rankingowy, taki jak poprawne HTML, byłby niskim limitem, prawdopodobnie dlatego, że oszuści mogą łatwo tworzyć szablony stron internetowych z użyciem poprawnego HTML. Ta sama obserwacja dotyczy również błędów ortograficznych.

Więcej informacji na temat znaczenia poprawnego HTML dla rankingowania w wyszukiwarce można znaleźć w powiązanym artykule na temat wpływu słabego HTML, błędów ortograficznych i gramatycznych na pozycjonowanie witryny w Google.

Poprawne HTML oznacza, że kod podstawowy strony internetowej zgodny jest z zasadami, jakimi powinno się posługiwać przy użyciu HTML. Czym dokładnie jest poprawne HTML definiuje W3C (World Wide Web Consortium), międzynarodowy organ tworzący standardy dla sieci. Przykładami standardów tworzonych przez W3C są HTML, CSS i dostępność webowa. Poprawność HTML można sprawdzić na stronie W3C Markup Validation Service dostępnej pod adresem validator.w3.org.

Komentarze (0) do "Poprawny HTML i ortografia nie są czynnikami rankingowymi w Google"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0