Z internetów

0
0
W ostatnim czasie doszło do zmiany w intencji wyszukiwania dla słowa kluczowego "Oasis". Dotąd na stronie wyników odnajdywaliśmy informacje dotyczące m.in. odzieży, napoju czy marki modowej, ale niedawno okazało się, że słowo to zaczęło odnosić się do zespołu muzycznego z lat 90. Oznacza to, że najważniejszym kryterium dla użytkowników jest teraz właśnie ta grupa. Tego rodzaju zmiana w wynikach wyszukiwania jest zjawiskiem naturalnym, ponieważ znaczenie słów ewoluuje wraz z upływem czasu. Aby zidentyfikować tego typu zmiany, specjaliści korzystają z narzędzi takich jak Ahrefs. Przykłady takiej zmiany w intencji wyszukiwania można znaleźć na stronie w dalszej części artykułu. Zachęcamy do zapoznania się z treścią, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "W ostatnim czasie doszło do zmiany w intencji wyszukiwania dla słowa kluczowego "

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0