Z internetów

0
0
W ostatnim czasie doszło do zmiany w intencji wyszukiwania dla słowa kluczowego "Oasis". Dotąd na stronie wyników odnajdywaliśmy informacje dotyczące m.in. odzieży, napoju czy marki modowej, ale niedawno okazało się, że słowo to zaczęło odnosić się do zespołu muzycznego z lat 90. Oznacza to, że najważniejszym kryterium dla użytkowników jest teraz właśnie ta grupa. Tego rodzaju zmiana w wynikach wyszukiwania jest zjawiskiem naturalnym, ponieważ znaczenie słów ewoluuje wraz z upływem czasu. Aby zidentyfikować tego typu zmiany, specjaliści korzystają z narzędzi takich jak Ahrefs. Przykłady takiej zmiany w intencji wyszukiwania można znaleźć na stronie w dalszej części artykułu. Zachęcamy do zapoznania się z treścią, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "W ostatnim czasie doszło do zmiany w intencji wyszukiwania dla słowa kluczowego "

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0