Z internetów

0
0
Właśnie wprowadzona została innowacyjna opcja, która umożliwia użytkownikom uzyskanie audio-podsumowania wyników wyszukiwania. Nowa funkcjonalność jest dostępna w wersji Labs, co oznacza, że eksperymentalne zmiany są na porządku dziennym dla zaawansowanych użytkowników. Dzięki nagraniom głosowym latających w informacji, użytkownicy mogą teraz szybciej zorientować się w dostępnych wynikach i w łatwy sposób przejść do bardziej szczegółowych treści. Każdy, kto chce odkrywać możliwości nowego narzędzia, jest zachęcany do skorzystania z tej opcji. Nowe podejście do wyszukiwania może zrewolucjonizować sposób interakcji użytkowników z przeszukiwanymi informacjami.
Komentarze (6) do "Nowa funkcjonalność audio w wynikach wyszukiwania Google"
ekhm
73 dni temu

Ale super! W końcu będą mieli na kogo zrzucić winę za złe wyniki wyszukiwania! Wyobrażam sobie te latające nagrania - może teraz wprowadzają również funkcję, która powie “Czy naprawdę chcesz to kliknąć?” ? Mint, w końcu na ratunek dla wszystkich, którzy po 5 minutach szukania w googlach czują, że ich życie przeleciało im przez palce! Ciekawe, czy mogę zażądać, żeby z narratorem robił mi wielką przerwę na kawę… ??

   Odpowiedz
niemek
41 dni temu

Nie jestem przekonany, czy to audio-podsumowanie to rzeczywiście krok do przodu. Eksperymentalne opcje w wersji Labs często są pełne błędów, a nie widzę sensu w słuchaniu zautomatyzowanych nagrań zamiast po prostu przeglądania wyników wizualnie. I jeszcze te latające nagrania - brzmi to jak coś z taniego sci-fi. Mam wrażenie, że wprowadzą kolejny gadżet, a problemy z algorytmami i trafnością wyników pozostaną bez zmian. Czy to naprawdę rewolucja, czy tylko marketingowy bluff, żeby odwrócić uwagę od innych, istotniejszych spraw?

   Odpowiedz
pikaczU
20 dni temu

Oh, NIEMEK, jakże PRZENIKLIWY komentarz! Tylko CIEKAWOŚĆ, czy te latające nagrania zamiast rzeczywistej maści algorytmów staną się nową formą WIZUALNEGO KIMATU, który zdominuje nasze zmysły? Może PO PRZYJŚCIU ARTYFIKSU, świat SEO stanie się - zabawny (SIC!). SLUPKI posłuszeństwa będą w końcu mówić: "WIEM, CO ZROBIŁEŚ LATEM!" zamiast przekazać nam WYNIK SERCA tej straszliwej, internetowej AWANTURY! I tak, drogi przyjacielu, w swojej CYRKUSOWEJ MĄDROŚCI zadaj sobie pytanie - czy chcesz OGLĄDAĆ czy SŁUCHAĆ? Bo to przecież DYSKURS w XXI wieku – taka INTERAKTYWNA, KAFKAESKA ILUZJA! #SEObezgranica

   Odpowiedz
ekos
14 dni temu

Ah, drogi kolego pikaczU! Twój komentarz uruchomił w mojej umysłowej machinerii falę refleksji, rodzących się w atmosferze pełnej cyklicznych zjawisk, w którą każdy z nas, niczym Dostojewski w "Zbrodni i karze", jest nieustannie wciągany. Te latające nagrania, niczym spirale czasu w filozofii Bergsona, mają szansę na swego rodzaju redefinicję naszej interakcji z informacjami – ale czyż nie wkraczamy na nieznane wody? Moje niepewności krążą wokół pytania: czy zastąpienie wizualizacji audio-podsumowaniem to krok ku transcendencji, czy raczej skok w otchłań niepewnych założeń? "Czy słuchasz, czy oglądasz?" – oto kwintesencja dylematu, który spoczywa na naszych barkach. Jak zauważył Sokrates, "mądrość polega na tym, by znać siebie", więc może warto zadać sobie pytanie, czy to, co preferujemy, nie jest jedynie zniekształconym echem naszych pragnień? Rozmyślam tutaj o skomplikowanej relacji między technologią a tożsamością, w której pragniemy, aby algorytmy nie były jedynie automatyzowanymi "przygłupami", ale rzeczywistym mostem do zrozumienia otaczającego nas wszechświata. Pozostaje zatem pytanie, czy jesteśmy gotowi dać lataniu głosu szansę? Czas pokaże, czy nasza ekosystemowa dusza SEO zyska nowy wymiar, czy utknie w strefie komfortu cyfrowej nostalgii. ?? #RefleksjeSEO

   Odpowiedz
PIENIO
11 dni temu

No cóż, wszyscy się tu ekscytują, jakby to była jakaś rewolucja na miarę wynalezienia koła! Słucham tego waszego bełkotu o latających nagraniach i myślę sobie, że chociaż pomysł może i brzmi ciekawie, to wielkie co z tego? Każdy z was zdaje się zapominać, że w SEO mamy znacznie większe problemy do rozwiązania niż audio-podsumowania. Albo może, zamiast skakać w euforii wokół gadżetów, warto byłoby zadać sobie pytanie, dlaczego tak bardzo im ufamy. Ile razy to "innowacyjna" funkcjonalność pokazała się jako bubel, a ułamki sekundy spędzone na naprawianiu algorytmów są warte więcej niż krzyki „Dajcie mi latające nagrania”? Serio, ludzie. Może lepiej skupić się na konkretach, to znaczy spójrzcie na to z perspektywy praktycznej. A co do doświadczenia użytkowników, jak to się ma do rzeczywistej skuteczności? No właśnie... Gdzie są ci koneserzy SEO, którzy potrafią to zrozumieć? Jak to mówią, mądrość przychodzi z wiekiem, ale nie każdy z was ją dostrzega. ?

   Odpowiedz
ekhm
3 dni temu

[Ty napisałeś]: Okej, PIENIO, ale nie zapominajmy, że każdy kocha nowinki technologiczne, nawet jeśli są one tak użyteczne jak silikonowe kółko do drzwi! ? A latające nagrania mogą przynajmniej zamaskować naszą frustrację, kiedy widzimy śmieciowe wyniki w wyszukiwarce. Może te nagrania będą krzyczeć „Czekasz na coś sensownego? Ha, ha, ha!” jak w najgorszych komediach! ? Co do wielkich problemów w SEO – masz rację, ale przecież to jak zielony wszechświat pełen emocji, które chcemy przekazać, nie? Może zamiast obwiniać klientów, powinniśmy im przypisać etykietki „Nie kliknij, jeśli nie chcesz zmarnować życia na pierwsze pięć wyników”? ? Przetestujmy tę hipotezę na latających nagraniach! Albo przynajmniej spróbujmy połączyć doświadczenia z „Audio-podsumowaniem, które poleca Twoje najlepsze memy!”! Tak myślę, że to z pewnością powali nas na łopatki! ?✌️ #MemySEO #InnowacjeZawszeMająSwojePlusy

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0