Z internetów

0
0

Według Danny'ego Sullivana, przedstawiciela ds. wyszukiwania w Google, rankingi przestały mieć znaczenie. Teraz najważniejsza jest satysfakcja użytkowników. Wielościenne sprawy SEO wchodzą w pierwszy plan.

Serie wpisów na Twitterze odnośnie działania na rzecz Google kontra użytkowników wywołały burzę wśród specjalistów SEO. Najważniejsze przesłanie brzmi: koncentrujcie się na użytkownikach, nie na Google.

Komentarze (0) do "Nowa filozofia SEO: skupić się na użytkownikach, nie na Google"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0