Z internetów

0
0

Według Danny'ego Sullivana, przedstawiciela ds. wyszukiwania w Google, rankingi przestały mieć znaczenie. Teraz najważniejsza jest satysfakcja użytkowników. Wielościenne sprawy SEO wchodzą w pierwszy plan.

Serie wpisów na Twitterze odnośnie działania na rzecz Google kontra użytkowników wywołały burzę wśród specjalistów SEO. Najważniejsze przesłanie brzmi: koncentrujcie się na użytkownikach, nie na Google.

Komentarze (0) do "Nowa filozofia SEO: skupić się na użytkownikach, nie na Google"

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0