Z internetów

0
0

Według Danny'ego Sullivana, przedstawiciela ds. wyszukiwania w Google, rankingi przestały mieć znaczenie. Teraz najważniejsza jest satysfakcja użytkowników. Wielościenne sprawy SEO wchodzą w pierwszy plan.

Serie wpisów na Twitterze odnośnie działania na rzecz Google kontra użytkowników wywołały burzę wśród specjalistów SEO. Najważniejsze przesłanie brzmi: koncentrujcie się na użytkownikach, nie na Google.

Komentarze (0) do "Nowa filozofia SEO: skupić się na użytkownikach, nie na Google"

Zainteresuje Cię też:

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0

Różnice między tradycyjnym a AI wyszukiwaniem: kluczowe wnioski

Opublikowano 04-06-2025 09:34:13
W najnowszym wpisie na blogu Aleyda Solis omówiono istotne różnice między optymalizacją tradycyjnego wyszukiwania a tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Autorka zaznacza, że zmieniające się za [...]
Czytaj całość 0 0 0