Z internetów

0
0

Według Danny'ego Sullivana, przedstawiciela ds. wyszukiwania w Google, rankingi przestały mieć znaczenie. Teraz najważniejsza jest satysfakcja użytkowników. Wielościenne sprawy SEO wchodzą w pierwszy plan.

Serie wpisów na Twitterze odnośnie działania na rzecz Google kontra użytkowników wywołały burzę wśród specjalistów SEO. Najważniejsze przesłanie brzmi: koncentrujcie się na użytkownikach, nie na Google.

Komentarze (0) do "Nowa filozofia SEO: skupić się na użytkownikach, nie na Google"

Zainteresuje Cię też:

OpenAI wprowadza nową funkcjonalność - ChatGPT Search

Opublikowano 13-11-2024 09:27:40
OpenAI wprowadza nową funkcjonalność - ChatGPT Search, która umożliwia przeszukiwanie internetu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w interfejsie chatbot. Dzięki integracji z danymi w czasie rzecz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Recenzje online mogą znacząco wpływać na wzrost sprzedaży w okresie świątecznym

Opublikowano 13-11-2024 09:27:27
Na blogu przedstawiono, w jaki sposób recenzje online mogą znacząco wpływać na wzrost sprzedaży w okresie świątecznym. Autor zwraca uwagę na rolę zaufania klientów oraz na to, jak pozytywne opinie mog [...]
Czytaj całość 0 0 0