Z internetów

0
0
Google wprowadził aktualizację swojej dokumentacji, dodając nowy typ oznaczenia 3DModel do strukturalnych danych typu Produkt. Łączą one te dwie kategorie za pomocą właściwości subjectOf. 3DModel pozwala na dodanie dodatkowych informacji na temat produktu. Według Google, wprowadzenie tego nowego typu oznaczenia ma na celu umożliwienie sprzedawcom dodawania informacji na temat 3DModeli powiązanych z produktami na ich stronach internetowych. Chociaż nie ma jeszcze informacji na temat wykorzystania 3DModeli w wynikach wyszukiwania, warto korzystać z tego nowego typu oznaczenia strukturalnego, gdyż pozwala to Google na lepsze poznanie zawartości strony i może mieć wpływ na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Zapoznaj się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się więcej na temat tych zmian.
Komentarze (0) do "3DModel dla strukturalnych danych typu Produkt"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0