Z internetów

0
0
Google wprowadził aktualizację swojej dokumentacji, dodając nowy typ oznaczenia 3DModel do strukturalnych danych typu Produkt. Łączą one te dwie kategorie za pomocą właściwości subjectOf. 3DModel pozwala na dodanie dodatkowych informacji na temat produktu. Według Google, wprowadzenie tego nowego typu oznaczenia ma na celu umożliwienie sprzedawcom dodawania informacji na temat 3DModeli powiązanych z produktami na ich stronach internetowych. Chociaż nie ma jeszcze informacji na temat wykorzystania 3DModeli w wynikach wyszukiwania, warto korzystać z tego nowego typu oznaczenia strukturalnego, gdyż pozwala to Google na lepsze poznanie zawartości strony i może mieć wpływ na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Zapoznaj się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się więcej na temat tych zmian.
Komentarze (0) do "3DModel dla strukturalnych danych typu Produkt"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0