Z internetów

0
0
Google wprowadził aktualizację swojej dokumentacji, dodając nowy typ oznaczenia 3DModel do strukturalnych danych typu Produkt. Łączą one te dwie kategorie za pomocą właściwości subjectOf. 3DModel pozwala na dodanie dodatkowych informacji na temat produktu. Według Google, wprowadzenie tego nowego typu oznaczenia ma na celu umożliwienie sprzedawcom dodawania informacji na temat 3DModeli powiązanych z produktami na ich stronach internetowych. Chociaż nie ma jeszcze informacji na temat wykorzystania 3DModeli w wynikach wyszukiwania, warto korzystać z tego nowego typu oznaczenia strukturalnego, gdyż pozwala to Google na lepsze poznanie zawartości strony i może mieć wpływ na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Zapoznaj się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się więcej na temat tych zmian.
Komentarze (0) do "3DModel dla strukturalnych danych typu Produkt"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0