Z internetów

0
0

Według informacji z bloga "Rock Content Blog" pt. "Luxury Marketing: Strategies for Success in the High-End Market", marketing luksusowy skierowany jest do dużej grupy konsumentów, poszukujących czegoś innego niż typowy klient dyskonta. Niezależnie od tego, czy chodzi o ekskluzywną markę zegarków czy luksusowych samochodów, trzeba sprzedawać to klientom, którzy chcą zapłacić dobrze za coś, co uznają za warte.

Aby osiągnąć sukces w tym segmencie rynku, konieczne jest zbudowanie strategii marketingowej skierowanej do konkretnych odbiorców, która będzie w stanie dotrzeć do nich w ograniczonym środowisku luksusu. W artykule przedstawiono kilka strategii, które pomogą zbudować reputację, rozpoznawalność i sprzedaż ekskluzywnej marki poprzez selekcję odpowiednich słów i obrazów.

Komentarze (0) do "Marketing luksusowy"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0