Z internetów

0
0
LinkedIn szykuje się do wprowadzenia Accelerate, narzędzia do kampanii reklamowych opartego na sztucznej inteligencji, dla wszystkich reklamodawców na całym świecie na początku jesieni. Przez przyjęcie Accelerate, reklamodawcy mogą potencjalnie poprawić skuteczność swoich kampanii na LinkedIn, jednocześnie oszczędzając czas i zasoby, co sprawia, że narzędzie to warte jest uwagi dla marketerów B2B. Zapoznaj się z pełnym artykułem na "Search Engine Land".
Komentarze (0) do "LinkedIn wprowadza narzędzie do kampanii reklamowych napędzane sztuczną inteligencją"

Zainteresuje Cię też:

Semrush przejmuje Search Engine Land

Opublikowano 18-10-2024 07:14:50
Wczoraj ogłoszono przejęcie Search Engine Land przez firmę Semrush, specjalizującą się w narzędziach marketingowych. Jenise, CEO Search Engine Journal, zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czarny Piątek 2024 - wyzwania

Opublikowano 18-10-2024 07:13:44
Zbliżający się Czarny Piątek 2024 stawia przed sprzedawcami internetowymi szereg wyzwań, a przygotowanie odpowiednich audytów stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Artykuł opublikowany na blogu [...]
Czytaj całość 0 0 0