Z internetów

0
0
OpenAI potwierdziło, że jest w trakcie budowy swojego własnego produktu wyszukiwania. Informacja ta została potwierdzona przez CEO "The Atlantic" - Nicholasa Thompsona. Thompson stwierdził, że usługa ChatGPT search może stać się ważnym narzędziem wyszukiwania w internecie i że lepiej jest być w tym zaangażowanym niż nie być, aby pomóc w kształtowaniu tej usługi. Jednocześnie OpenAI ma zgodę na używanie treści "The Atlantic" w swoim produkcie wyszukiwania. To dobrze wróży dla dużych wydawców, ale mniejsze wydawnictwa mogą mieć trudności z uzyskaniem prominentnych pozycji w wynikach wyszukiwania OpenAI. Przyszłość wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji wciąż jest niepewna, ale Thompson uważa, że z czasem AI będzie coraz lepsze w wyszukiwaniu i mógłby stanowić częściową konkurencję dla Google'a.

Zapoznaj się z pełnym tekstem na stronie "Search Engine Land", aby dowiedzieć się więcej o planach OpenAI dotyczących własnego produktu wyszukiwania i prognozach dotyczących przyszłości AI w tej dziedzinie.
Komentarze (0) do "OpenAI potwierdziło, że jest w trakcie budowy swojego własnego produktu wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję

Opublikowano 18-09-2024 07:12:17
AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję, są najważniejszym czynnikiem wpływającym na SEO od czasu mobilności, a może nawet w historii. Dzięki ekskluzywnym danym zebranym p [...]
Czytaj całość 0 0 0