Z internetów

0
0
Według dziennikarza hreflang i canonical tags to dwa elementy HTML, które mogą znacząco wpływać na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. Niepoprawne użycie jednego z tych tagów może spowodować, że strony będą się wyświetlać nieprawidłowo dla użytkowników lub Google zaindeksuje niewłaściwą wersję strony. Cel używania hreflang polega na informowaniu wyszukiwarek w jakim języku strona ma być wyświetlana dla użytkowników. Natomiast canonical tagi służą do rozwiązania problemu duplikowania treści, np. dwóch podobnych wersji strony produktu. Dzięki nim, wyszukiwarki wiedzą, która wersja strony ma być uwzględniona w wynikach wyszukiwania. Warto zwrócić uwagę na prawidłową implementację tych tagów, aby uniknąć ich niepoprawnego działania. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie bloga "The Hoth Blog".
Komentarze (0) do "Jak ważne są hreflang i canonical tags w SEO"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0