Z internetów

0
0
Według dziennikarza hreflang i canonical tags to dwa elementy HTML, które mogą znacząco wpływać na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. Niepoprawne użycie jednego z tych tagów może spowodować, że strony będą się wyświetlać nieprawidłowo dla użytkowników lub Google zaindeksuje niewłaściwą wersję strony. Cel używania hreflang polega na informowaniu wyszukiwarek w jakim języku strona ma być wyświetlana dla użytkowników. Natomiast canonical tagi służą do rozwiązania problemu duplikowania treści, np. dwóch podobnych wersji strony produktu. Dzięki nim, wyszukiwarki wiedzą, która wersja strony ma być uwzględniona w wynikach wyszukiwania. Warto zwrócić uwagę na prawidłową implementację tych tagów, aby uniknąć ich niepoprawnego działania. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie bloga "The Hoth Blog".
Komentarze (0) do "Jak ważne są hreflang i canonical tags w SEO"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0