Z internetów

0
0
Według dziennikarza hreflang i canonical tags to dwa elementy HTML, które mogą znacząco wpływać na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. Niepoprawne użycie jednego z tych tagów może spowodować, że strony będą się wyświetlać nieprawidłowo dla użytkowników lub Google zaindeksuje niewłaściwą wersję strony. Cel używania hreflang polega na informowaniu wyszukiwarek w jakim języku strona ma być wyświetlana dla użytkowników. Natomiast canonical tagi służą do rozwiązania problemu duplikowania treści, np. dwóch podobnych wersji strony produktu. Dzięki nim, wyszukiwarki wiedzą, która wersja strony ma być uwzględniona w wynikach wyszukiwania. Warto zwrócić uwagę na prawidłową implementację tych tagów, aby uniknąć ich niepoprawnego działania. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie bloga "The Hoth Blog".
Komentarze (0) do "Jak ważne są hreflang i canonical tags w SEO"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję

Opublikowano 18-09-2024 07:12:17
AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję, są najważniejszym czynnikiem wpływającym na SEO od czasu mobilności, a może nawet w historii. Dzięki ekskluzywnym danym zebranym p [...]
Czytaj całość 0 0 0