Z internetów

0
0
W tekście pod tytułem "The role of responsible marketing in brand success" zwracana jest uwaga na rosnące napięcie, z jakim mierzą się obecnie marki. Zamiast koncentrować się tylko na kreowaniu pożądania, reklamodawcy muszą teraz budować zaufanie konsumentów. Badanie firmy Censuswide pokazuje, że ponad 60% osób nie ufa mediom, dlatego marki muszą stać się symbolami zaufania i etycznego przywództwa. Przez dostarczanie wiadomości zgodnych z wartościami swojej grupy docelowej i podejmowanie prac na rzecz społecznej odpowiedzialności, marki mogą zbudować długoterminowe zaufanie i jednocześnie odnosić sukcesy komercyjne. Wnioskiem jest konieczność dostosowania podejścia marketingowego do oczekiwań współczesnych klientów oraz wybieranie etycznych partnerów mediowych.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym tekstem, który przekazuje wiele przydatnych wskazówek dla marketerów na dzisiejszym trudnym rynku.
Komentarze (0) do "Budowanie zaufania konsumentów"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0