Z internetów

0
0
Google zadecydował o wycofaniu funkcji ciągłego przewijania. To oznacza dużą zmianę w strategii SEO. Funkcja ta zamazywała granice między stronami 1, 2, a nawet 3 wyników wyszukiwania, zwiększając prawdopodobieństwo kliknięcia przez użytkowników w wyniki poza stroną 1. Jednak teraz już tak nie będzie. W dniu 25 czerwca, funkcja ciągłego przewijania została wycofana z wyszukiwarki na komputerach, z kolei na urządzeniach mobilnych zostanie wyłączona "w nadchodzących miesiącach". Dlatego też, dla osób i firm walczących o lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania, warto dostosować swoje strategie i skupić się na optymalizacji dla pierwszej strony.
Komentarze (0) do "Google zadecydował o wycofaniu funkcji ciągłego przewijania"

Zainteresuje Cię też:

Jak Instagram Advertising może zwiększyć zaangażowanie i zasięg Twojej marki

Opublikowano 22-05-2025 10:15:48
W najnowszym wpisie na blogu poruszono temat skuteczności reklam na Instagramie. Podkreślono, że przy odpowiedniej strategii firmy mogą zwiększyć swoje zasięgi, a także liczbę nowych obserwatorów i in [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe innowacje na I/O 2025: Co nas czeka?

Opublikowano 22-05-2025 10:15:46
Zbliżające się wydarzenie I/O 2025 obiecuje nie tylko spektakularne ogłoszenia, ale także wprowadzenie przełomowych technologii, które mają znacząco wpłynąć na użytkowników. Organizatorzy szykują szer [...]
Czytaj całość 0 0 0