Z internetów

0
0
Google zadecydował o wycofaniu funkcji ciągłego przewijania. To oznacza dużą zmianę w strategii SEO. Funkcja ta zamazywała granice między stronami 1, 2, a nawet 3 wyników wyszukiwania, zwiększając prawdopodobieństwo kliknięcia przez użytkowników w wyniki poza stroną 1. Jednak teraz już tak nie będzie. W dniu 25 czerwca, funkcja ciągłego przewijania została wycofana z wyszukiwarki na komputerach, z kolei na urządzeniach mobilnych zostanie wyłączona "w nadchodzących miesiącach". Dlatego też, dla osób i firm walczących o lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania, warto dostosować swoje strategie i skupić się na optymalizacji dla pierwszej strony.
Komentarze (0) do "Google zadecydował o wycofaniu funkcji ciągłego przewijania"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0