Z internetów

0
0
Google zadecydował o wycofaniu funkcji ciągłego przewijania. To oznacza dużą zmianę w strategii SEO. Funkcja ta zamazywała granice między stronami 1, 2, a nawet 3 wyników wyszukiwania, zwiększając prawdopodobieństwo kliknięcia przez użytkowników w wyniki poza stroną 1. Jednak teraz już tak nie będzie. W dniu 25 czerwca, funkcja ciągłego przewijania została wycofana z wyszukiwarki na komputerach, z kolei na urządzeniach mobilnych zostanie wyłączona "w nadchodzących miesiącach". Dlatego też, dla osób i firm walczących o lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania, warto dostosować swoje strategie i skupić się na optymalizacji dla pierwszej strony.
Komentarze (0) do "Google zadecydował o wycofaniu funkcji ciągłego przewijania"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0