Z internetów

0
0

Google zakończyło opcję ciągłego przewijania: Jak wpłynie to na twój SEO?

Jej ciągłe przewijanie było krótkotrwałą funkcją. Teraz, ranking na stronie nr 1 jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Co ciekawe, ranking na stronie nr 1 generuje aż 91,5% ruchu w Google. Równocześnie, wiele spekulacji krąży wokół nagłej decyzji Google o usunięciu funkcji ciągłego przewijania. Czy istnieje więcej niż po prostu zwiększenie szybkości dostarczania wyników wyszukiwania? Zainteresowanych efektami tej zmiany, zapraszamy do zapoznania się z naszym tekstem.

Komentarze (0) do "Google zakończyło opcję ciągłego przewijania: Jak wpłynie to na twoje SEO?"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0