Z internetów

0
0

Google zakończyło opcję ciągłego przewijania: Jak wpłynie to na twój SEO?

Jej ciągłe przewijanie było krótkotrwałą funkcją. Teraz, ranking na stronie nr 1 jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Co ciekawe, ranking na stronie nr 1 generuje aż 91,5% ruchu w Google. Równocześnie, wiele spekulacji krąży wokół nagłej decyzji Google o usunięciu funkcji ciągłego przewijania. Czy istnieje więcej niż po prostu zwiększenie szybkości dostarczania wyników wyszukiwania? Zainteresowanych efektami tej zmiany, zapraszamy do zapoznania się z naszym tekstem.

Komentarze (0) do "Google zakończyło opcję ciągłego przewijania: Jak wpłynie to na twoje SEO?"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0