Z internetów

0
0

Google zakończyło opcję ciągłego przewijania: Jak wpłynie to na twój SEO?

Jej ciągłe przewijanie było krótkotrwałą funkcją. Teraz, ranking na stronie nr 1 jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Co ciekawe, ranking na stronie nr 1 generuje aż 91,5% ruchu w Google. Równocześnie, wiele spekulacji krąży wokół nagłej decyzji Google o usunięciu funkcji ciągłego przewijania. Czy istnieje więcej niż po prostu zwiększenie szybkości dostarczania wyników wyszukiwania? Zainteresowanych efektami tej zmiany, zapraszamy do zapoznania się z naszym tekstem.

Komentarze (0) do "Google zakończyło opcję ciągłego przewijania: Jak wpłynie to na twoje SEO?"

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0