Z internetów

0
0
Responsive search ads (RSAs) są głównym elementem kampanii reklamowych w Google Ads. RSAs zostały wprowadzone w 2018 roku jako format reklamy beta, a 30 czerwca 2022 roku stały się domyślnym formatem reklamy dla kampanii wyszukiwania, zastępując Expanded Text Ads (ETAs).

To, jakie elementy reklamowe są wyświetlane i gdzie, zależy od tego, czy system przewiduje, że wyniki będą lepsze, gdy odbiegnie się od "oryginalnego" formatu trzech nagłówków i dwóch opisów. To oznacza większy brak kontroli ze strony reklamodawcy, ponieważ nie można zapewnić, w jaki sposób RSAs będą się wyświetlać. Reagujący charakter tego formatu reklamy oznacza także, że nie można kontrolować, które kombinacje są pokazywane. Dlatego ważne jest, aby Twoje reklamy były spójne w dowolnej kolejności i z dowolną ilością nagłówków i opisów.

Aby dowiedzieć się więcej, zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu "Search Engine Land".
Komentarze (0) do "Google RSAs w 2024 roku"

Zainteresuje Cię też:

Zrozumieć bezpieczeństwo Office 365: klucz do skutecznej treści

Opublikowano 04-05-2025 10:01:37
W najnowszym wpisie na blogu Diggity Marketing Blog poruszono wyzwania związane z komunikacją dotyczącą bezpieczeństwa platformy Office 365. Mimo że jest to zaawansowane narzędzie z wieloma funkcjami [...]
Czytaj całość 0 0 0

Ecommerce SEO w 2025 roku: Kluczowe zmiany w wynikach wyszukiwania

Opublikowano 04-05-2025 10:01:33
W 2025 roku wyniki wyszukiwania produktów w Google znacznie się zmieniły, przybierając formę bardziej przypominającą strony z listami produktów. Nowe funkcjonalności, takie jak karuzele produktów, pan [...]
Czytaj całość 0 0 0