Z internetów

0
0
Responsive search ads (RSAs) są głównym elementem kampanii reklamowych w Google Ads. RSAs zostały wprowadzone w 2018 roku jako format reklamy beta, a 30 czerwca 2022 roku stały się domyślnym formatem reklamy dla kampanii wyszukiwania, zastępując Expanded Text Ads (ETAs).

To, jakie elementy reklamowe są wyświetlane i gdzie, zależy od tego, czy system przewiduje, że wyniki będą lepsze, gdy odbiegnie się od "oryginalnego" formatu trzech nagłówków i dwóch opisów. To oznacza większy brak kontroli ze strony reklamodawcy, ponieważ nie można zapewnić, w jaki sposób RSAs będą się wyświetlać. Reagujący charakter tego formatu reklamy oznacza także, że nie można kontrolować, które kombinacje są pokazywane. Dlatego ważne jest, aby Twoje reklamy były spójne w dowolnej kolejności i z dowolną ilością nagłówków i opisów.

Aby dowiedzieć się więcej, zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu "Search Engine Land".
Komentarze (0) do "Google RSAs w 2024 roku"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0