Z internetów

0
0
Responsive search ads (RSAs) są głównym elementem kampanii reklamowych w Google Ads. RSAs zostały wprowadzone w 2018 roku jako format reklamy beta, a 30 czerwca 2022 roku stały się domyślnym formatem reklamy dla kampanii wyszukiwania, zastępując Expanded Text Ads (ETAs).

To, jakie elementy reklamowe są wyświetlane i gdzie, zależy od tego, czy system przewiduje, że wyniki będą lepsze, gdy odbiegnie się od "oryginalnego" formatu trzech nagłówków i dwóch opisów. To oznacza większy brak kontroli ze strony reklamodawcy, ponieważ nie można zapewnić, w jaki sposób RSAs będą się wyświetlać. Reagujący charakter tego formatu reklamy oznacza także, że nie można kontrolować, które kombinacje są pokazywane. Dlatego ważne jest, aby Twoje reklamy były spójne w dowolnej kolejności i z dowolną ilością nagłówków i opisów.

Aby dowiedzieć się więcej, zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu "Search Engine Land".
Komentarze (0) do "Google RSAs w 2024 roku"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0