Z internetów

0
0
Google ogranicza funkcjonalność zawieszonych kont reklamowych. Będą to miały wpływ na działania reklamodawców podczas zawieszenia kont. Ograniczenia będą obowiązywać od czerwca 2024 roku.

Nowością jest zawężenie funkcjonalności zawieszonych kont do kilku kluczowych obszarów, takich jak rozliczenia, apelacje/weryfikacje, ustawienia zabezpieczeń i nawigacja po koncie. Inne akcje, takie jak edycja kampanii, tworzenie nowych zasobów czy wprowadzanie zmian do zawieszonych jednostek, zostaną wyłączone.

Ta zmiana daje Google większą kontrolę nad zawieszonymi kontami, jednocześnie umożliwiając reklamodawcom ograniczony dostęp do dokonywania płatności, pobierania raportów i zgłaszania wątpliwości dotyczących zawieszenia.
Komentarze (0) do "Google ogranicza funkcjonalność zawieszonych kont reklamowych"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0