Z internetów

0
0

Google rozpoczął dodawanie AI Overviews (AIO) do wyników wyszukiwania w USA od 14 maja. Mimo że ogólnie wspominając, że linki w AIO mają wyższe wskaźniki klikalności (CTR), Google pozostaje wymijające, gdy jest bezpośrednio pytane na ten temat.

Kiedy omawia to ważne zagadnienie z klientami, mówimy o dwóch rzeczach: AI Overviews zapewniają zupełnie inną interakcję z użytkownikiem, więc myślenie o CTR w tradycyjny sposób może być mylące lub sprawić, że przeoczysz potencjalne możliwości. Google może mówić prawdę, ale słabo komunikować ten interesujący fakt - albo celowo być niejednoznaczne w tej sprawie. Oprócz tego, chociaż skupiam się głównie na AI Overviews, wiele z tego samego myślenia i obaw dotyczy także Bing Copilot.

Komentarze (0) do "Google rozpoczął dodawanie AI Overviews (AIO) do wyników wyszukiwania w USA od 14 maja"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0