Z internetów

0
0
Amazon wprowadził na rynek nowy automatyzowany produkt reklamowy o nazwie Performance+. Korzystając z zaawansowanej technologii uczenia maszynowego, Performance+ optymalizuje kampanie reklamowe na podstawie przewidywanych wskaźników konwersji. Dzięki temu Amazon konkuruje bezpośrednio z gigantami internetowymi, takimi jak Google i Meta, o budżet reklamowy. Dla reklamodawców oznacza to możliwość dywersyfikacji wydatków na reklamę i uniknięcie całkowitego polegania na Google i Meta. Performance+ oferuje reklamodawcom większą kontrolę niż konkurencyjne rozwiązania, co może być dla nich atrakcyjne. Warto również dodać, że Amazon twierdzi, iż większość kampanii Performance+ zrealizowanych do tej pory miała niższe koszty per akwizycję (CPA) o 30-90% w porównaniu z standardowymi zakupami reklamowymi na platformie Amazon DSP z takimi samymi celami i formatami. Zapoznaj się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "Amazon wprowadził na rynek nowy automatyzowany produkt reklamowy o nazwie Performance+."

Zainteresuje Cię też:

Czy ten tekst został napisany przez AI?

Opublikowano 21-04-2025 08:32:58
Na blogu "Blog Senuto" podjęto temat wykrywania tekstów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Autor zwraca uwagę na rosnącą jakość generowanych treści, które stają się coraz trudniejsze do odróżnie [...]
Czytaj całość 0 0 0

Użycie krajowych kodów domen najwyższego poziomu

Opublikowano 21-04-2025 08:32:33
Na blogu opublikowano nową aktualizację dotyczącą użycia krajowych kodów domen najwyższego poziomu. Zespół przedstawił szczegóły dotyczące planów oraz aktualnych działań związanych z tym zagadnieniem, [...]
Czytaj całość 0 0 0