Z internetów

0
0

W dniu 1 stycznia 2024 roku upłynęło pół roku od wprowadzenia zmian w usługach Universal Analytics, które przestały przetwarzać dane. Ta ważna zmiana miała szczególne znaczenie dla branży e-commerce.

Polskie e-sklepy musiały podjąć decyzję, czy masowo wdrożyć Google Analytics 4 czy też skorzystać z innych narzędzi do analizy danych. Raport o stanie wdrożenia GA4 przez polskie e-commerce przedstawia wyniki przeprowadzonej współpracy z pięcioma firmami e-commerce. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na sempai.pl

Komentarze (0) do " Google Analytics 4 - jak poradziły sobie polskie sklepy"

Zainteresuje Cię też:

Aktualizacje marzec 2025 - Google

Opublikowano 05-04-2025 13:03:25
W marcu tego roku na blogu ogłoszono najnowsze aktualności dotyczące sztucznej inteligencji, które dotyczą m.in. udoskonaleń artykułów. W ramach tego raportu przedstawiono możliwości modyfikacji treśc [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wartość treści newsowych w kontekście obowiązywania Dyrektywy o prawach autorskich

Opublikowano 28-03-2025 09:30:41
Na blogu "Silesia SEM Blog" opublikowano analizę przeprowadzonego przez Google badania dotyczącego wartości treści newsowych w kontekście obowiązywania Dyrektywy o prawach autorskich. Eksperyment, któ [...]
Czytaj całość 0 0 0