Z internetów

0
0

W dniu 1 stycznia 2024 roku upłynęło pół roku od wprowadzenia zmian w usługach Universal Analytics, które przestały przetwarzać dane. Ta ważna zmiana miała szczególne znaczenie dla branży e-commerce.

Polskie e-sklepy musiały podjąć decyzję, czy masowo wdrożyć Google Analytics 4 czy też skorzystać z innych narzędzi do analizy danych. Raport o stanie wdrożenia GA4 przez polskie e-commerce przedstawia wyniki przeprowadzonej współpracy z pięcioma firmami e-commerce. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na sempai.pl

Komentarze (0) do " Google Analytics 4 - jak poradziły sobie polskie sklepy"

Zainteresuje Cię też:

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0

Europejski Trybunał Sprawiedliwości podtrzymał decyzję nałożenia kary na Google w wysokości 2,4 miliarda euro

Opublikowano 03-11-2024 08:18:55
Europejski Trybunał Sprawiedliwości podtrzymał decyzję nałożenia kary na Google w wysokości 2,4 miliarda euro, co stanowi ważne zwycięstwo dla małych przedsiębiorstw w dobie cyfrowej. Sprawa, która do [...]
Czytaj całość 0 0 0