Z internetów

0
0

W dniu 1 stycznia 2024 roku upłynęło pół roku od wprowadzenia zmian w usługach Universal Analytics, które przestały przetwarzać dane. Ta ważna zmiana miała szczególne znaczenie dla branży e-commerce.

Polskie e-sklepy musiały podjąć decyzję, czy masowo wdrożyć Google Analytics 4 czy też skorzystać z innych narzędzi do analizy danych. Raport o stanie wdrożenia GA4 przez polskie e-commerce przedstawia wyniki przeprowadzonej współpracy z pięcioma firmami e-commerce. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na sempai.pl

Komentarze (0) do " Google Analytics 4 - jak poradziły sobie polskie sklepy"

Zainteresuje Cię też:

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0

Dlaczego Google indeksuje strony, które są zablokowane przez robots.txt

Opublikowano 07-09-2024 08:30:49
Google's John Mueller odpowiedział na pytanie dotyczące tego, dlaczego Google indeksuje strony, które są zablokowane przez robots.txt i dlaczego bezpiecznie można zignorować związane raporty w Konsoli [...]
Czytaj całość 0 0 0