Z internetów

0
0

Według danych Facebook, YouTube i Instagram wciąż są trzema najpopularniejszymi platformami społecznościowymi na świecie (stan na październik 2023 roku). Dlatego warto uwzględnić je w strategii marketingowej, jeśli chcemy zwiększyć widoczność naszej marki w internecie.

W tym artykule omówione jest znaczenie wzmacniania treści na mediach społecznościowych oraz jak dostosować treść do Facebooka i Instagrama.

Komentarze (0) do "Facebook, YouTube i Instagram wciąż są trzema najpopularniejszymi platformami społecznościowymi na świecie"

Zainteresuje Cię też:

Google oraz Bing zaczęły indeksować posty na Instagramie

Opublikowano 20-07-2025 15:48:17
Od tego tygodnia Instagram zyskał nową funkcję, która diametralnie zmienia podejście do strategii SEO. Google oraz Bing zaczęły indeksować posty na Instagramie, co sprawia, że treści publikowane na pl [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google na czołowej pozycji w skandalu monopolowym - co dalej dla reklam online?

Opublikowano 24-06-2025 11:41:09
W najnowszym zestawieniu najważniejszych informacji marketingowych, ujawniono znaczącą decyzję sądową dotyczącą Google, która wskazuje na nielegalne dominowanie firmy w branży technologii reklamowej. [...]
Czytaj całość 0 0 0