Z internetów

0
0

Według danych Facebook, YouTube i Instagram wciąż są trzema najpopularniejszymi platformami społecznościowymi na świecie (stan na październik 2023 roku). Dlatego warto uwzględnić je w strategii marketingowej, jeśli chcemy zwiększyć widoczność naszej marki w internecie.

W tym artykule omówione jest znaczenie wzmacniania treści na mediach społecznościowych oraz jak dostosować treść do Facebooka i Instagrama.

Komentarze (0) do "Facebook, YouTube i Instagram wciąż są trzema najpopularniejszymi platformami społecznościowymi na świecie"

Zainteresuje Cię też:

Skuteczne metody automatyzacji działań marketingowych na Instagramie za pomocą narzędzia ManyChat

Opublikowano 18-11-2024 10:31:21
W najnowszym wpisie na blogu "Blog PPC Efekt" omówiono skuteczne metody automatyzacji działań marketingowych na Instagramie za pomocą narzędzia ManyChat. Autor podkreśla, że platforma ta nie tylko uła [...]
Czytaj całość 0 0 0

Alphabet Inc. ogłosiła wyniki finansowe za trzeci kwartał

Opublikowano 03-11-2024 08:18:47
Alphabet Inc., firma macierzysta Google, ogłosiła wyniki finansowe za trzeci kwartał, osiągając przychody wynoszące 88,3 miliarda dolarów, co stanowi wzrost o 15% w porównaniu do roku ubiegłego. Zysk [...]
Czytaj całość 0 0 0