Z internetów

0
0

Według danych Facebook, YouTube i Instagram wciąż są trzema najpopularniejszymi platformami społecznościowymi na świecie (stan na październik 2023 roku). Dlatego warto uwzględnić je w strategii marketingowej, jeśli chcemy zwiększyć widoczność naszej marki w internecie.

W tym artykule omówione jest znaczenie wzmacniania treści na mediach społecznościowych oraz jak dostosować treść do Facebooka i Instagrama.

Komentarze (0) do "Facebook, YouTube i Instagram wciąż są trzema najpopularniejszymi platformami społecznościowymi na świecie"

Zainteresuje Cię też:

Dramatyczna sytuacja TikToka w Stanach Zjednoczonych

Opublikowano 23-01-2025 10:26:48
Ostatnie doniesienia wskazują na dramatyczną sytuację TikToka w Stanach Zjednoczonych, gdzie ujawniono groźbę zakazu działania platformy w wyniku decyzji Sądu Najwyższego. Prezydent USA, Donald Trump, [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google Ads w 2024 roku - co się zmieniło?

Opublikowano 19-12-2024 08:40:16
W 2024 roku Google Ads wprowadziło szereg istotnych zmian, które mają ułatwić planowanie i realizację kampanii reklamowych. Wśród nowości znajduje się możliwość obsługi kampanii bezpośrednio na platfo [...]
Czytaj całość 0 0 0