Z internetów

0
0

Według danych Facebook, YouTube i Instagram wciąż są trzema najpopularniejszymi platformami społecznościowymi na świecie (stan na październik 2023 roku). Dlatego warto uwzględnić je w strategii marketingowej, jeśli chcemy zwiększyć widoczność naszej marki w internecie.

W tym artykule omówione jest znaczenie wzmacniania treści na mediach społecznościowych oraz jak dostosować treść do Facebooka i Instagrama.

Komentarze (0) do "Facebook, YouTube i Instagram wciąż są trzema najpopularniejszymi platformami społecznościowymi na świecie"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google oraz Bing zaczęły indeksować posty na Instagramie

Opublikowano 20-07-2025 15:48:17
Od tego tygodnia Instagram zyskał nową funkcję, która diametralnie zmienia podejście do strategii SEO. Google oraz Bing zaczęły indeksować posty na Instagramie, co sprawia, że treści publikowane na pl [...]
Czytaj całość 0 0 0