Z internetów

1
0
Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania. Gigant z Mountain View wprowadził zmianę, polegającą na wyświetlaniu płatnych reklam wśród naturalnych wyników wyszukiwania. Dotychczas użytkownicy byli przyzwyczajeni, że reklamy znajdowały się na górze lub na dole strony, a organiczne wyniki były umieszczone między nimi. Dodatkowe funkcje często również były wplecione w rezultaty wyszukiwania. Jednak teraz wszystko się zmieniło. Google ogłosiło, że reklamy mogą wyświetlać się nawet pod organicznymi wynikami. Chociaż Google zawsze miało zachęcać użytkowników do klikania w płatne reklamy, nie powinno to być kosztem jakości doświadczenia użytkownika. Te zmiany negatywnie wpłynęły na użytkowników. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w ostatnim artykule na stronie internetowej "Search Engine Journal Blog". Zapraszamy do zapoznania się z całym tekstem.

Mieszanie płatnych reklam z organicznymi wynikami wyszukiwania przez Google stało się poważnym problemem. Główny gigant wyszukiwarki testował te zmiany przez długi czas i niedawno wprowadził je na stałe. Niektórzy użytkownicy mogą pomylić reklamy z organicznymi wynikami, co wpływa na jakość doświadczenia użytkownika. Zdecydowanie warto zapoznać się z artykułem, aby zrozumieć pełne konsekwencje tych zmian.
Komentarze (1) do "Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania."
Prawda (Gość)
125 dni temu

To prawda, a będzie jeszcze gorzej na pewno...

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Płatne narzędzia SEO - jakie są korzyści?

Opublikowano 21-10-2024 06:11:15
Na blogu "Search Engine Journal" opublikowano artykuł, który zwraca uwagę na znaczenie inwestowania w odpowiednie narzędzia SEO, szczególnie w kontekście płatnych opcji. Autorzy przedstawiają 16 narzę [...]
Czytaj całość 0 0 0

Analizy przypadku skutecznego zwiększenia ruchu na stronie fińskiego dostawcy usług SaaS

Opublikowano 20-10-2024 09:05:16
Na blogu opublikowano nowy wpis dotyczący analizy przypadku skutecznego zwiększenia ruchu na stronie fińskiego dostawcy usług SaaS, który w ciągu zaledwie czterech miesięcy osiągnął wzrost o 59%. Auto [...]
Czytaj całość 0 0 0