Z internetów

1
0
Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania. Gigant z Mountain View wprowadził zmianę, polegającą na wyświetlaniu płatnych reklam wśród naturalnych wyników wyszukiwania. Dotychczas użytkownicy byli przyzwyczajeni, że reklamy znajdowały się na górze lub na dole strony, a organiczne wyniki były umieszczone między nimi. Dodatkowe funkcje często również były wplecione w rezultaty wyszukiwania. Jednak teraz wszystko się zmieniło. Google ogłosiło, że reklamy mogą wyświetlać się nawet pod organicznymi wynikami. Chociaż Google zawsze miało zachęcać użytkowników do klikania w płatne reklamy, nie powinno to być kosztem jakości doświadczenia użytkownika. Te zmiany negatywnie wpłynęły na użytkowników. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w ostatnim artykule na stronie internetowej "Search Engine Journal Blog". Zapraszamy do zapoznania się z całym tekstem.

Mieszanie płatnych reklam z organicznymi wynikami wyszukiwania przez Google stało się poważnym problemem. Główny gigant wyszukiwarki testował te zmiany przez długi czas i niedawno wprowadził je na stałe. Niektórzy użytkownicy mogą pomylić reklamy z organicznymi wynikami, co wpływa na jakość doświadczenia użytkownika. Zdecydowanie warto zapoznać się z artykułem, aby zrozumieć pełne konsekwencje tych zmian.
Komentarze (1) do "Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania."
Prawda (Gość)
536 dni temu

To prawda, a będzie jeszcze gorzej na pewno...

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0