Z internetów

1
0
Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania. Gigant z Mountain View wprowadził zmianę, polegającą na wyświetlaniu płatnych reklam wśród naturalnych wyników wyszukiwania. Dotychczas użytkownicy byli przyzwyczajeni, że reklamy znajdowały się na górze lub na dole strony, a organiczne wyniki były umieszczone między nimi. Dodatkowe funkcje często również były wplecione w rezultaty wyszukiwania. Jednak teraz wszystko się zmieniło. Google ogłosiło, że reklamy mogą wyświetlać się nawet pod organicznymi wynikami. Chociaż Google zawsze miało zachęcać użytkowników do klikania w płatne reklamy, nie powinno to być kosztem jakości doświadczenia użytkownika. Te zmiany negatywnie wpłynęły na użytkowników. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w ostatnim artykule na stronie internetowej "Search Engine Journal Blog". Zapraszamy do zapoznania się z całym tekstem.

Mieszanie płatnych reklam z organicznymi wynikami wyszukiwania przez Google stało się poważnym problemem. Główny gigant wyszukiwarki testował te zmiany przez długi czas i niedawno wprowadził je na stałe. Niektórzy użytkownicy mogą pomylić reklamy z organicznymi wynikami, co wpływa na jakość doświadczenia użytkownika. Zdecydowanie warto zapoznać się z artykułem, aby zrozumieć pełne konsekwencje tych zmian.
Komentarze (1) do "Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania."
Prawda (Gość)
213 dni temu

To prawda, a będzie jeszcze gorzej na pewno...

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

16 narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które mają na celu przyspieszenie procesu blogowania

Opublikowano 17-01-2025 19:47:02
W ostatnim wpisie na blogu omówiono zestaw 16 narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które mają na celu przyspieszenie procesu blogowania. Autor podkreśla, że te innowacyjne narzędzia nie tylko [...]
Czytaj całość 0 0 0

W styczniu, z okazji Dnia Babci i Dziadka, wiele firm realizuje różnorodne kampanie reklamowe

Opublikowano 17-01-2025 19:46:40
W styczniu, z okazji Dnia Babci i Dziadka, wiele firm realizuje różnorodne kampanie reklamowe. Wśród nich można znaleźć zarówno produkcje, które łamią stereotypowy wizerunek seniorów, jak i takie, któ [...]
Czytaj całość 0 0 0