Z internetów

1
0
Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania. Gigant z Mountain View wprowadził zmianę, polegającą na wyświetlaniu płatnych reklam wśród naturalnych wyników wyszukiwania. Dotychczas użytkownicy byli przyzwyczajeni, że reklamy znajdowały się na górze lub na dole strony, a organiczne wyniki były umieszczone między nimi. Dodatkowe funkcje często również były wplecione w rezultaty wyszukiwania. Jednak teraz wszystko się zmieniło. Google ogłosiło, że reklamy mogą wyświetlać się nawet pod organicznymi wynikami. Chociaż Google zawsze miało zachęcać użytkowników do klikania w płatne reklamy, nie powinno to być kosztem jakości doświadczenia użytkownika. Te zmiany negatywnie wpłynęły na użytkowników. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w ostatnim artykule na stronie internetowej "Search Engine Journal Blog". Zapraszamy do zapoznania się z całym tekstem.

Mieszanie płatnych reklam z organicznymi wynikami wyszukiwania przez Google stało się poważnym problemem. Główny gigant wyszukiwarki testował te zmiany przez długi czas i niedawno wprowadził je na stałe. Niektórzy użytkownicy mogą pomylić reklamy z organicznymi wynikami, co wpływa na jakość doświadczenia użytkownika. Zdecydowanie warto zapoznać się z artykułem, aby zrozumieć pełne konsekwencje tych zmian.
Komentarze (1) do "Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania."
Prawda (Gość)
169 dni temu

To prawda, a będzie jeszcze gorzej na pewno...

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Na blogu poruszono kluczowe strategie marketingowe na sezon świąteczny

Opublikowano 27-11-2024 07:46:21
Na blogu poruszono kluczowe strategie marketingowe, które mogą pomóc firmom przygotować się na nadchodzący sezon świąteczny w 2024 roku. Ekspert w dziedzinie marketingu podkreśla znaczenie wcześniejsz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Narzędzia SEO z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

Opublikowano 27-11-2024 07:46:00
Na blogu zaprezentowano najnowsze narzędzia SEO z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, które mogą znacząco pomóc marketerom w ich codziennej pracy. Autor, Mateusz Makosiewicz, podkreśla rosnącą rolę [...]
Czytaj całość 0 0 0