1
0
|
Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania.
Dodane 17 Czerwiec, 2024 przez newsy
|
Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania. Gigant z Mountain View wprowadził zmianę, polegającą na wyświetlaniu płatnych reklam wśród naturalnych wyników wyszukiwania. Dotychczas użytkownicy byli przyzwyczajeni, że reklamy znajdowały się na górze lub na dole strony, a organiczne wyniki były umieszczone między nimi. Dodatkowe funkcje często również były wplecione w rezultaty wyszukiwania. Jednak teraz wszystko się zmieniło. Google ogłosiło, że reklamy mogą wyświetlać się nawet pod organicznymi wynikami. Chociaż Google zawsze miało zachęcać użytkowników do klikania w płatne reklamy, nie powinno to być kosztem jakości doświadczenia użytkownika. Te zmiany negatywnie wpłynęły na użytkowników. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w ostatnim artykule na stronie internetowej "Search Engine Journal Blog". Zapraszamy do zapoznania się z całym tekstem.
Mieszanie płatnych reklam z organicznymi wynikami wyszukiwania przez Google stało się poważnym problemem. Główny gigant wyszukiwarki testował te zmiany przez długi czas i niedawno wprowadził je na stałe. Niektórzy użytkownicy mogą pomylić reklamy z organicznymi wynikami, co wpływa na jakość doświadczenia użytkownika. Zdecydowanie warto zapoznać się z artykułem, aby zrozumieć pełne konsekwencje tych zmian.