Z internetów

0
0

Dzisiaj, trzeba myśleć dalej niż tylko wysokie pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Użytkownicy oczekują czegoś więcej niż tylko prostego odwiedzenia strony internetowej. Twoi odwiedzający i klienci szukają angażującego doświadczenia. Optymalizacja Doświadczenia w Wyszukiwaniu (SXO) może pomóc w tym. To łączy SEO z projektowaniem skupionym na użytkowniku, aby przyciągnąć odwiedzających i utrzymać ich zaangażowanych. Oczywiście celem jest przekształcenie ich w lojalnych klientów. W artykule wyjaśnimy temat, różnice między SXO a SEO oraz dlaczego możesz go używać w swojej strategii.

Komentarze (0) do "Dzisiaj, trzeba myśleć dalej niż tylko wysokie pozycjonowanie w wyszukiwarkach"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0