Z internetów

0
0

Dzisiaj, trzeba myśleć dalej niż tylko wysokie pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Użytkownicy oczekują czegoś więcej niż tylko prostego odwiedzenia strony internetowej. Twoi odwiedzający i klienci szukają angażującego doświadczenia. Optymalizacja Doświadczenia w Wyszukiwaniu (SXO) może pomóc w tym. To łączy SEO z projektowaniem skupionym na użytkowniku, aby przyciągnąć odwiedzających i utrzymać ich zaangażowanych. Oczywiście celem jest przekształcenie ich w lojalnych klientów. W artykule wyjaśnimy temat, różnice między SXO a SEO oraz dlaczego możesz go używać w swojej strategii.

Komentarze (0) do "Dzisiaj, trzeba myśleć dalej niż tylko wysokie pozycjonowanie w wyszukiwarkach"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0