Z internetów

0
0

W swojej najnowszej sesji pytań i odpowiedzi na temat SEO, zespół ds. relacji wyszukiwarek odpowiedział na powszechne zaniepokojenie właścicieli firm: jak sprawdzić, czy agencja SEO aktywnie optymalizuje naszą stronę internetową.

W odpowiedzi na pytanie firmy, John Mueller z zespołu ds. relacji wyszukiwarek podzielił się doświadczeniem współpracy z agencją przy tworzeniu treści dla Google Search Central. Wskazał kluczowe punkty związane ze weryfikacją pracy agencji SEO, takie jak regularne spotkania, raporty postępu, planowanie prac oraz zapoznanie klienta z podstawami SEO. Zasugerował również korzystanie z przewodnika Google na temat zatrudniania agencji SEO oraz przewodnika dla początkujących w SEO. Mimo że Mueller przyznał, że większe zaangażowanie wymaga dodatkowego czasu ze strony obu stron, wierzy, że warto włożyć w to wysiłek, aby sprawdzić, czy agencja SEO sprosta Twoim oczekiwaniom, jednak podkreślił, że wymaga to zaufania w relacji z agencją.

Komentarze (0) do " Jak sprawdzić, czy agencja SEO aktywnie optymalizuje naszą stronę internetową"

Zainteresuje Cię też:

11 atrybutów HTML dla SEO - dlaczego są ważne

Opublikowano 07-09-2024 08:31:58
HTML to język znaczników, który stanowi podstawę większości stron internetowych. Jest to argumetn co do jednego z najważniejszych elementów technicznego SEO. Korzystając z elementów HTML, specjaliści [...]
Czytaj całość 0 0 0

Rynek marketingu afiliacyjnego wciąż rośnie

Opublikowano 07-09-2024 08:31:10
Według bloga "Search Engine Journal Blog", rynek marketingu afiliacyjnego rośnie w ostatnich latach w zawrotnym tempie, co sprawia, że dla marek jest teraz bardziej istotne niż kiedykolwiek uruchamian [...]
Czytaj całość 0 0 0