Z internetów

0
0

W swojej najnowszej sesji pytań i odpowiedzi na temat SEO, zespół ds. relacji wyszukiwarek odpowiedział na powszechne zaniepokojenie właścicieli firm: jak sprawdzić, czy agencja SEO aktywnie optymalizuje naszą stronę internetową.

W odpowiedzi na pytanie firmy, John Mueller z zespołu ds. relacji wyszukiwarek podzielił się doświadczeniem współpracy z agencją przy tworzeniu treści dla Google Search Central. Wskazał kluczowe punkty związane ze weryfikacją pracy agencji SEO, takie jak regularne spotkania, raporty postępu, planowanie prac oraz zapoznanie klienta z podstawami SEO. Zasugerował również korzystanie z przewodnika Google na temat zatrudniania agencji SEO oraz przewodnika dla początkujących w SEO. Mimo że Mueller przyznał, że większe zaangażowanie wymaga dodatkowego czasu ze strony obu stron, wierzy, że warto włożyć w to wysiłek, aby sprawdzić, czy agencja SEO sprosta Twoim oczekiwaniom, jednak podkreślił, że wymaga to zaufania w relacji z agencją.

Komentarze (0) do " Jak sprawdzić, czy agencja SEO aktywnie optymalizuje naszą stronę internetową"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję

Opublikowano 18-09-2024 07:12:17
AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję, są najważniejszym czynnikiem wpływającym na SEO od czasu mobilności, a może nawet w historii. Dzięki ekskluzywnym danym zebranym p [...]
Czytaj całość 0 0 0