Z internetów

0
0
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest udoskonalone raportowanie dotyczące kreatywnych aktywów używanych w kampaniach Performance Max. Nowe metryki konwersji na poziomie aktywu pokażą, jak poszczególne zdjęcia, filmy i treści przekonują do dokonania konwersji. Ponadto, raport "asset coverage", dostępny już w przyszłym miesiącu, zidentyfikuje grupy aktywów o słabej wydajności i zaproponuje dodanie dodatkowych nagłówków lub obrazów w celu poprawy siły reklamy. Te aktualizacje mają na celu zapewnienie większej przejrzystości w zakresie Performance Max i zwiększenie możliwości analizy wyników oraz utrzymania spójności marki. Zainteresowanych szczegółami i w pełni korzystającymi z możliwości reklamodawcami zapraszamy do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu "Search Engine Journal Blog" pod tytułem "Google Ads wprowadza nowe narzędzia kontrolne dla kampanii Performance Max".
Komentarze (0) do "DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0