Z internetów

0
0
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest udoskonalone raportowanie dotyczące kreatywnych aktywów używanych w kampaniach Performance Max. Nowe metryki konwersji na poziomie aktywu pokażą, jak poszczególne zdjęcia, filmy i treści przekonują do dokonania konwersji. Ponadto, raport "asset coverage", dostępny już w przyszłym miesiącu, zidentyfikuje grupy aktywów o słabej wydajności i zaproponuje dodanie dodatkowych nagłówków lub obrazów w celu poprawy siły reklamy. Te aktualizacje mają na celu zapewnienie większej przejrzystości w zakresie Performance Max i zwiększenie możliwości analizy wyników oraz utrzymania spójności marki. Zainteresowanych szczegółami i w pełni korzystającymi z możliwości reklamodawcami zapraszamy do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu "Search Engine Journal Blog" pod tytułem "Google Ads wprowadza nowe narzędzia kontrolne dla kampanii Performance Max".
Komentarze (0) do "DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność"

Zainteresuje Cię też:

Jak zmieniła się wyszukiwarka w 2025 roku

Opublikowano 17-12-2025 12:36:17
Rok 2025 przyniósł znaczące zmiany w sposobie, w jaki funkcjonuje wyszukiwanie. Obecnie proces odkrywania informacji nie opiera się już na tradycyjnym podejściu do słów kluczowych, lecz jest bardziej [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa lista zadań SEO w Yoast SEO - prostsze zarządzanie optymalizacją

Opublikowano 17-12-2025 12:35:47
Właśnie wprowadzono nową funkcjonalność w wtyczce Yoast SEO – listę zadań SEO, która ma na celu uproszczenie procesu optymalizacji stron internetowych. Dzięki niej użytkownicy otrzymują konkretne, łat [...]
Czytaj całość 0 0 0