Z internetów

0
0
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backlinków. Badanie przeprowadzone przez Ahrefs potwierdza tę teorię - im więcej domen odnoszących się do strony, tym więcej ruchu organicznego generuje. Okazuje się również, że strony z większą ilością odnoszących się do nich domen zajmują wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Jednak proces budowy linków jest czasochłonny i zbyt trudny dla wielu firm. Dlatego wiele z nich decyduje się na outsourcing tej czynności. Outsourcing linków polega na wynajęciu doświadczonej agencji marketingowej, która zbuduje dla nas linki, oszczędzając nam tym samym trudności. Coraz więcej biznesów decyduje się na outsourcing w celu skorzystania z wiedzy i sieci linków, jakie dysponuje agencja. Pozyskanie linków wymaga specjalistycznej wiedzy, kadry i infrastruktury. Aby pomóc w tej kwestii, przygotowaliśmy przewodnik krok po kroku dotyczący outsourcingu. Zachęcamy do zapoznania się z tekstem, aby dowiedzieć się więcej.
Komentarze (0) do "Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0