Z internetów

1
0

John Mueller udzielił odpowiedzi, zawierającej przydatne informacje na temat trudnej do zrozumienia dziedziny rankingu i treści syndykowanych. Mueller wyjaśnił, że Google nie używa wszystkiego, o czym mówiła Lily w swoim pytaniu, ale nie określił, o które dokładnie elementy pytała. Co do kanonicznych, Google ma politykę dotyczącą korzystania z kanonicznych międzydomenowych treści syndykowanych. Google ogłosiło w zeszłym roku, że już nie zaleca korzystania z kanonicznych międzydomenowych treści syndykowanych i zamiast tego sugeruje używanie tagu meta noindex na stronie partnera, aby zablokować indeksowanie strony przez Google, jeśli pierwotny wydawca chce mieć pewność, że sygnały linków dla treści akumulują się w nich, a nie u partnera syndykaty. Zainteresowanych tematem zapraszamy do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu "Search Engine Journal Blog".

Komentarze (0) do "Co dzieje się z sygnałami związanymi z treściami syndykowanymi"

Zainteresuje Cię też:

Jak ważne są hreflang i canonical tags w SEO

Opublikowano 11-09-2024 05:31:21
Według dziennikarza hreflang i canonical tags to dwa elementy HTML, które mogą znacząco wpływać na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. Niepoprawne użycie jednego z tych tagów może spowodować, że s [...]
Czytaj całość 0 0 0