Z internetów

0
0

Specjaliści od SEO przestali stosować myślniki w domenach ze względu na kilka czynników. Po pierwsze, mają one niewiarygodny wygląd, co może obniżać wskaźniki konwersji. Po drugie, domeny z myślnikami wydają się tandetne. Po trzecie, teraz istnieje wiele domen najwyższego poziomu, przez co korzystanie z myślników stało się mniej popularne.

Wskazówka od Johna Muellera z Google jest taka, że korzystanie z myślników w domenach nie musi już być obciążeniem, ale wciąż warto przemyśleć, jak mogą one wpływać na odbiór witryny przez użytkowników. Zapraszamy do zapoznania się z całym wpisem na blogu "Search Engine Journal Blog".

Komentarze (0) do "Specjaliści od SEO przestali stosować myślniki w domenach ze względu na kilka czynników"

Zainteresuje Cię też:

Google przeprowadza testy IP Proxy

Opublikowano 25-04-2024 12:24:39
Google przeprowadza testy IP Proxies, które mają na celu spełnienie wymagań dotyczących prywatności i regulacji. Planowane zmiany były odkryte przez badacza Anu Adegbola. Google proponuje użycie dwóch [...]
Czytaj całość 0 0 0

ChatGPT - rewolucja w dziedzinie SEO

Opublikowano 25-04-2024 12:24:21
ChatGPT - rewolucja w dziedzinie SEO. Ten potężny model językowy potrafi generować treści przypominające ludzkie, co czyni go nieocenionym narzędziem dla profesjonalistów SEO. Jednak jakość generowany [...]
Czytaj całość 0 0 0