Z internetów

0
0
Google Ads wprowadziło nowe narzędzie o nazwie Ad Strength, które ma pomóc reklamodawcom zrozumieć, jak różnorodność i trafność ich kreatywnych elementów mogą zwiększyć liczbę odpowiednich kombinacji reklam. Ad Strength ma cztery oceny: słaby, przeciętny, dobry lub doskonały. Ocena ta jest aktualizowana w czasie rzeczywistym w miarę tworzenia lub edycji reklam tekstowych. Choć Ad Strength nie jest idealnym wskaźnikiem wydajności reklam, analiza jest istotna dla systemu nauczenia maszynowego oraz umożliwia docieranie do nowych grup odbiorców. Warto zauważyć, że Ad Strength nie wpływa na aukcję. Pozostałe informacje można znaleźć w oryginalnym artykule na blogu "Search Engine Journal Blog".
Komentarze (0) do "Google Ads - Ad Strength"

Zainteresuje Cię też:

Yoast SEO 22.6 został dziś wydany

Opublikowano 11-05-2024 13:39:39
Ta wersja wprowadza wiele usprawnień wydajnościowych i poprawek dotyczących jakości, aby ulepszyć Twój ulubiony wtyczkę SEO. Ponadto, zachęcamy do aktualizacji wersji PHP. Zobacz, co nowego w tym pośc [...]
Czytaj całość 0 0 0

Content marketing to podstawa skutecznych strategii biznesowych

Opublikowano 08-05-2024 15:16:18
Content marketing to podstawa skutecznych strategii biznesowych. Jednak samo tworzenie treści nie wystarcza do osiągnięcia wartościowych rezultatów. Potrzebny jest skuteczny funel content marketingowy [...]
Czytaj całość 0 0 0