Z internetów

0
0

W artykule opublikowanym przez Patricka Stoxa omawiane są zmiany w postrzeganiu znaczenia linków w strategiach SEO. Twierdzenie Google, że linki mają mniejsze znaczenie niż wcześniej, zostało potwierdzone w badaniach, które przyjrzano się milionowi stron wyników wyszukiwania. Mimo że ogólny wniosek wskazuje na spadek znaczenia linków, w pewnych przypadkach nadal odgrywają one kluczową rolę w pozycjonowaniu.

Autor podkreśla, że linki powinny być częścią szerszej strategii SEO, a nie jej jedynym elementem. Zachęca też do dokładnego zapoznania się z zamieszczonymi danymi oraz metodologią badania, które mogą rzucić nowe światło na skuteczne podejścia w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Komentarze (0) do "Zmiany w postrzeganiu znaczenia linków w strategiach SEO"

Zainteresuje Cię też:

Formatu AVIF wyróżnia się nowoczesną kompresją obrazu

Opublikowano 04-02-2025 16:54:26
Na blogu Verseo ukazał się artykuł dotyczący formatu AVIF, który wyróżnia się nowoczesną kompresją obrazu. Oparty na standardzie AV1, format ten zapewnia znacznie lepszą kompresję w porównaniu do trad [...]
Czytaj całość 0 0 0

Analiza działania AI overviews w Google Search Console

Opublikowano 03-02-2025 19:05:37
Na blogu Brodiego Clarka opublikowano nowy artykuł dotyczący analizy działania AI overviews w Google Search Console. Eksperyment przeprowadzony przez autora miał na celu zrozumienie, jak te nowo wprow [...]
Czytaj całość 0 0 0