Z internetów

0
0
Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Neila Patela, zawartość tworzona przez ludzi jest bardziej skuteczna w przyciąganiu ruchu na stronę niż treści generowane przez sztuczną inteligencję. Patel podkreśla, że w scenariuszu, w którym wszyscy korzystają z AI do tworzenia treści, stracimy oryginalność i autentyczność. Choć korzystanie z AI przyspiesza proces tworzenia treści, to jednak może wpływać negatywnie na doświadczenie użytkowników oraz wyniki biznesowe. Zapraszamy do zapoznania się z całością tekstu, gdzie znajdzie się analiza danych oparta na badaniach Neil Patela, HubSpot i Rock Content, która odpowie na pytanie, czy treści tworzone przez sztuczną inteligencję są tak samo skuteczne jak te stworzone przez ludzi.
Komentarze (0) do "Zawartość tworzona przez ludzi lepiej przyciąga ruch"

Zainteresuje Cię też:

Google March 2024 Update - sporo namieszało w SERPach

Opublikowano 18-05-2024 09:12:23
Według informacji opublikowanych na blogu "Glenn Gabe", firma Google przeprowadziła jedno z największych i najbardziej skomplikowanych aktualizacji w marcu 2024 roku. Aktualizacja trwała 45 dni, dotkn [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wysokiej jakości SEO - coraz większe zapotrzebowanie

Opublikowano 18-05-2024 09:11:09
Według artykułu opublikowanego na blogu "Search Engine Journal Blog", rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości SEO jest coraz bardziej widoczne. Marki, które właściwie wykonują strategię organiczną [...]
Czytaj całość 0 0 0