Z internetów

0
0
Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Neila Patela, zawartość tworzona przez ludzi jest bardziej skuteczna w przyciąganiu ruchu na stronę niż treści generowane przez sztuczną inteligencję. Patel podkreśla, że w scenariuszu, w którym wszyscy korzystają z AI do tworzenia treści, stracimy oryginalność i autentyczność. Choć korzystanie z AI przyspiesza proces tworzenia treści, to jednak może wpływać negatywnie na doświadczenie użytkowników oraz wyniki biznesowe. Zapraszamy do zapoznania się z całością tekstu, gdzie znajdzie się analiza danych oparta na badaniach Neil Patela, HubSpot i Rock Content, która odpowie na pytanie, czy treści tworzone przez sztuczną inteligencję są tak samo skuteczne jak te stworzone przez ludzi.
Komentarze (0) do "Zawartość tworzona przez ludzi lepiej przyciąga ruch"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0