Z internetów

0
0
Wprowadzenie nowej taktyki - przejęcie przycisku powrotu przeglądarki - stało się popularnym sposobem zatrzymania użytkowników na stronach wydawców. Dzięki temu użytkownicy są kierowani do kolejnych treści i reklam, zamiast wracać do stron, z których zostali przekierowani. To podejście wydaje się być korzystne dla wydawców, generując większą liczbę odsłon, wyświetleń reklam i zysków. Jednak takie działanie może irytować użytkowników i wpłynąć negatywnie na ich reakcję na stronę. Jeśli użytkownicy poczują się oszukani, mogą zdecydować, że nie chcą wracać na stronę, a także możą zgłaszać ten problem lub dzielić się nim w mediach społecznościowych. Warto zastanowić się, czy takie praktyki nie naruszają polityki spamu Google i czy mogą mieć wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania. Zachęcamy do bliższego zapoznania się z treścią tekstu, aby dowiedzieć się więcej o tej kontrowersyjnej taktyce.
Komentarze (0) do "Zablokowanie przycisku powrotu przeglądarki - wkur...za"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0