Z internetów

0
0
Wprowadzenie nowej taktyki - przejęcie przycisku powrotu przeglądarki - stało się popularnym sposobem zatrzymania użytkowników na stronach wydawców. Dzięki temu użytkownicy są kierowani do kolejnych treści i reklam, zamiast wracać do stron, z których zostali przekierowani. To podejście wydaje się być korzystne dla wydawców, generując większą liczbę odsłon, wyświetleń reklam i zysków. Jednak takie działanie może irytować użytkowników i wpłynąć negatywnie na ich reakcję na stronę. Jeśli użytkownicy poczują się oszukani, mogą zdecydować, że nie chcą wracać na stronę, a także możą zgłaszać ten problem lub dzielić się nim w mediach społecznościowych. Warto zastanowić się, czy takie praktyki nie naruszają polityki spamu Google i czy mogą mieć wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania. Zachęcamy do bliższego zapoznania się z treścią tekstu, aby dowiedzieć się więcej o tej kontrowersyjnej taktyce.
Komentarze (0) do "Zablokowanie przycisku powrotu przeglądarki - wkur...za"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0