Z internetów

0
0

YouTube zaprzeczyło, że pogorszenie się prędkości ładowania jest wynikiem walki z adblockerami. Jednak zarówno użytkownicy korzystający z konta Premium, jak i ci używający adblockerów, zgłaszają problemy z platformą, takie jak zacinanie się, wysokie użycie procesora i opóźnione czasy ładowania. To może obniżyć chęć korzystania z serwisu YouTube, co wpłynie na zasięg kampanii reklamowych. Jeśli problem powolnego ładowania nie zostanie rozwiązany, może również wpłynąć na czas ładowania reklam i negatywnie wpłynąć na zaangażowanie użytkowników.

Wniosek jest taki, że walka YouTube z adblockerami może pogorszyć doświadczenie użytkowników, wpłynąć na zasięg kampanii reklamowych oraz obniżyć zaangażowanie użytkowników. Zachęca się użytkowników do skorzystania z poradników dostępnych na stronie pomocy technicznej, aby rozwiązać problemy z opóźnionym ładowaniem zawartości. Przypomina się również, że problemy z prędkością ładowania są spowodowane aktualizacjami programów Adblock i Adblock Plus, a nie działaniami YouTube.

Komentarze (0) do "YouTube zaprzecza, że pogorszenie się prędkości ładowania jest wynikiem walki z adblockerami"

Zainteresuje Cię też:

Wpływ wyszukiwań brandowych na sprzedaż w kontekście reklamy wielokanałowej

Opublikowano 06-11-2024 11:48:57
Nowe badania przeprowadzone przez Mariano Méndeza-Suáreza i Abela Monforta ujawniają istotny wpływ wyszukiwań brandowych na sprzedaż w kontekście reklamy wielokanałowej. Autorzy poprzez analizę danych [...]
Czytaj całość 0 0 0

Alphabet Inc. ogłosiła wyniki finansowe za trzeci kwartał

Opublikowano 03-11-2024 08:18:47
Alphabet Inc., firma macierzysta Google, ogłosiła wyniki finansowe za trzeci kwartał, osiągając przychody wynoszące 88,3 miliarda dolarów, co stanowi wzrost o 15% w porównaniu do roku ubiegłego. Zysk [...]
Czytaj całość 0 0 0